متاورس، زمین بازی جدید چینی ها

متاورس، زمین بازی جدید چینی ها

طی چند ساعت گذشته آماری منتشر شد که نشان می دهد تا روز یکشنبه ( 28 آذر 1400 ) بیش از 1360 شرکت چینی، 8534 درخواست برند تجاری در زمینه متاورس Metaverse را ثبت کرده اند. غالب این شرکت ها تکنولوژی محور هستند که می توان به هوآوی و های سنس از معروف ترین آن ها اشاره کرد.

 

[irp posts=”51058″ name=”اوکراین به ارزهای دیجیتال سلام کرد!”]

 

در روزها و ماه هایی که دولت چین فعالیت در ارز دیجیتال را محدود کرده و عملا فعالیت در این بازار به نوعی غیر قانونی شناخته شده، متاورس دروازه ی جدیدی برای فعالان بازار سرمایه و تکنولوژی محسوب می شود که هنوز بدون محدودیت قانونی می توانند در آن فعالیت داشته باشند.
متاورس زمین بازی جدیدی است که چند وقت پیش زاکربرگ – موسس فیسبوک – آن را به جهانیان معرفی کرد. متاورس دنیای مجازی است که به واسطه ارزهای دیجیتال می توان در آن تجربه ای جدید از زندگی مجازی ایجاد کند. با توجه به محبوبیت ارزهای دیجیتال و درصد بالای سرمایه گذاری های انجام شده در این بازار به نظر می رسد متاورس بتواند جذب سرمایه خوبی داشته باشد.

 

[irp posts=”51116″ name=”دو کیف پول گمشده، پیدا شده!”]

از طرف دیگر با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط دولت چین در مورد بازار ارزهای دیجیتال به نظر می رسد شرکت های تجاری- تکنولوژی که به نوعی دستشان از بازار ارزهای دیجیتال کوتاه شده، متاورس را محل مناسبی برای کسب سود از این بازار هیجان انگیز می دانند.
هوآوی به عنوان یکی از شرکت های مطرح در حوزه تکنولوژی چند روز گذشته برند MetaOS را ثبت کرد. به نظر می رسد دنیا قرار است به واسطه متاورس روی جدیدی از خود را به ما نشان بدهد. در ادامه مقاله خرید زمین در متاورس را مطالعه بفرمایید.

 

[irp posts=”51044″ name=”هند، چین و روسیه در مسیر سرکوب ارزهای دیجیتال”]

 

منبع:
https://cointelegraph.com/news/chinese-companies-embark-on-a-metaverse-trademark-race

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.