لایت کوین چیست؟ و آینده ارز لایت کوین چگونه است؟

لایت کوین چیست

ارز دیجیتال لایت کوین چیست؟ این سؤالی است که می‌توانیم بسیار ساده از کنار آن بگذریم و تا آخر عمرمان هم نگاهی به پاسخ آن نیندازیم اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که هر چالش می‌تواند فرصتی برای سودآوری بیشتر محسوب شود.
اولین پاسخی که می‌توانیم در برابر پرسش لایت کوین چیست بدهیم این است که لایت کوین ارز دیجیتالی محسوب می‌شود که بلاک چین یا بهتر بگوییم بلاک چین‌های مخصوص خود را دارد و می‌توان به‌جز سرمایه‌گذاری از لایت کوین به‌عنوان یک ارز مبادلاتی نیز استفاده کرد.(به نظر شما چگونه کیف پول دیجیتال بسازیم ؟)
اما وقتی سؤالی مانند لایت کوین چیست را موردبررسی قرار می‌دهیم باید به موارد مختلف چون آینده لایت کوین، تحلیل لایت کوین، قیمت لایت کوین و موارد دیگر مانند خریدوفروش لایت کوین و خرید لایت کوین در ایران و … بپردازیم.
بنابراین در اینجا برای پاسخ درست‌تر به سؤال لایت کوین چیست باید جنبه‌های گفته‌شده در بالا را تحت عنوان تحلیل لایت کوین موردبررسی قرار دهیم.

لایت کوین چیست؟ اولین جنبه

در سال 2011 برای اولین بار لایت کوین توسط کارمند سابق گوگل به بازار عرضه شد. در این سال‌ها بیت کوین اولین جهش‌های قیمتی را نشان می‌داد و به‌نوعی برای اولین بار بود که به دنیای سرمایه‌گذاری معرفی‌شده بود. در پاسخ سؤال لایت کوین چیست باید بگوییم که عملاً لایت کوین و سکه‌ای نوشته‌شده بر اساس بیت کوین است.

ازاین‌رو برخی در برابر پرسش لایت کوین چیست می‌گویند که این سکه چیزی بر اساس بیت کوین با تغییرات جزئی است. درواقع این پاسخ به سؤال لایت کوین چیست چندان دور از واقعیت نیست. در پاسخ به سؤال لایت کوین چیست می‌توانیم این‌گونه بیان کنیم که عملاً سازنده لایت کوین باهدف بهبود برخی از نواقص بیت کوین تلاش کرده است که سکه‌ای کاربردی‌تری را به دنیا معرفی کند.

درواقع وقتی از سازنده لایت کوین بپرسیم لایت کوین چیست به‌سادگی پاسخ می‌دهد که نسخه پیشرفته بیت کوین لایت کوین است؛ اما چیزی نیست که در واقعیت می‌بینیم. بیت کوین از همان سال‌های 2011 کم‌کم رشد خود را شروع کرد درحالی‌که لایت کوین همچنان در همان اندازه قیمتی مانده است و یا بهتر بگوییم جهشی مانند بیت کوین را تجربه نکرده است.

بنابراین برای کاربران ظاهراً پاسخ سؤال لایت کوین چیست برابر با بهتر شدن لایت کوین نسبت به بیت کوین نیست. چراکه امروز همچنان بیت کوین علاوه بر این‌که بیش از نیمی از ارزش بازار را در اختیار دارد، عمده معاملات دیجیتالی نیز بر اساس بیت کوین است. ازاین‌رو عملاً لایت کوین نتوانسته است بر اساس پاسخ اولیه لایت کوین چیست به هدف خود برسد.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

لایت کوین چیست؟ و آینده ارز لایت کوین چگونه است؟
ارز لایت کوین چیست

لایت کوین چیست؟ تغییراتی که داشته است!

لایت کوین چیست؟ به‌نوعی لایت کوین سکه‌ای ساخته‌شده بر اساس بیت کوین است که به‌نوعی نقاط ضعف بیت کوین را ندارد؛ اما این ویژگی اصولاً باید باعث گسترش این کوین می‌شد و نه این‌که همچنان آن را زیر سایه بیت کوین باشد. نه‌تنها زیر سایه بیت کوین، بلکه لایت کوین ازنظر ارزش بازار از ارزهای دیگر مانند اتر، تتر و … نیز پایین‌تر است.

اما سؤال مهم‌تر از این‌که بدانیم لایت کوین چیست؟ این است که لایت کوین چه تغییراتی نسبت به بیت کوین داشته است؟ به‌طورکلی می‌توانیم این‌گونه بیان کنیم که لایت کوین ازنظر فنی تغییرات به‌ظاهر مثبتی نسبت به بیت کوین ایجاد کرده است.

به‌طور مثال بیت کوین تنها بر اساس یک نوع بلوک یا بلاک چین کار می‌کند اما لایت کوین به‌نوعی طرح‌ریزی‌شده است که می‌تواند چندین بلاک چین به‌صورت هم‌زمان داشته باشد. همین موضوع نیز باعث شده است که عملاً سرعت انتقال و تائید تراکنش‌ها و همچنین سرعت و تعداد استخراج لایت کوین نیز چند برابر شود.

درواقع جنبه دیگری از پاسخ به سؤال لایت کوین چیست این است که این ارز نیز درست مانند بیت کوین بر پایه کد هش نوشته‌شده است و باید این کد نیز توسط ماینرها استخراج شود؛ اما شاید سؤال مهم‌تر از این‌که بدانیم لایت کوین چیست این باشد که بدانیم عملاً تعداد کل لایت کوین تولیدشده چه مقدار خواهد بود؟

همان‌طور که می‌دانید تنها 21 میلیون بیت کوین قرار است استخراج شود که تا به امروز نزدیک به 20 میلیون آن استخراج‌شده است؛ اما تعداد استخراج لایت کوین چقدر است؟ در ادامه در گوشه‌ای از پاسخ سؤال لایت کوین چیست به این سؤال خواهیم رسید.

اگر میخواهید استخراج لایت کوین با گوشی انجام دهید حتما این مقاله را بخوانید، حتما اطلاعات خوبی کسب خواهید کرد.

ارز دیجیتال لایت کوین چیست؟ بهبودهایی که داشته است.

مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد سؤال لایت کوین چیست؟ و این‌که چه تغییراتی نسبت به بیت کوین داشته است می‌توانیم بیان کنیم است که عملاً لایت کوین ازنظر بلاک چین تغییرات عمده‌ای به خود دیده است.

درواقع در لایت کوین مدت‌زمان ساخت هر بلاک به 2.5 دقیقه کاهش‌یافته است. این موضوع مهم‌ترین عاملی است که تغییرات بعدی را رقم‌زده است. درواقع زمان ساخت هر بلوک لایت کوین به یک‌چهارم زمان ساخت بلاک در بیت کوین احتیاج دارد. ازاین‌رو عملاً هر چیز در مقایسه بین این دو، 4 برابر است. به‌طور مثال تعداد بیت کوین‌های نهایی 21 میلیون خواهد بود پس تعداد لایت کوین 84 میلیون می‌شود!
بنابراین عملاً لایت کوین در تائید و ساخت بلاک‌ها بسیار سریع‌تر عمل می‌کند. هدف اصلی سازنده لایت کوین و همچنین پاسخی که به لایت کوین چیست می‌دهد نیز دقیقاً در همین راستاست. او معتقد است که لایت کوین سرعت بالایی در انتقال و تائید تراکنش‌ها دارد؛ بنابراین می‌تواند کاملاً مناسب نقل و انتقالات مالی باشد.

همه ما دوست داریم که همیشه سرعت را تجربه کنیم و از هر چیزی که سریع‌تر است استفاده کنیم؛ اما سؤالی که وجود دارد این است که با این حساب یا لایت کوین بهتر است یا بیت کوین؟ در ادامه به این سؤال خواهیم پرداخت، اما بر اساس ارزش بازار به نظر شما لایت کوین بهتر است یا بیت کوین؟

لایت کوین چیست؟ اشتباهاتی که دارد!
آینده لایت کوین

لایت کوین چیست؟ اشتباهاتی که دارد!

به‌طورکلی هدف از پاسخ به سؤال لایت کوین چیست توسط سازنده این ارز این بود که بتواند راهی سریع‌تر از بیت کوین برای نقل و انتقالات مالی پیدا کند؛ اما اشتباهی که او داشت این بود که عملاً همه‌چیز سرعت نیست!

درواقع بیت کوین در ابتدا نیز از بلاک چینی استفاده می‌کرد که مدت‌زمان ساخت بلوک‌ها کمتر بود؛ اما برای جلوگیری از هک شدن و برای این‌که بلوک‌های تکراری ایجاد نشود عملاً مدت‌زمان ساخت هر بلوک را به ده دقیقه افزایش داد؛ بنابراین به‌سادگی می‌توانیم حدس بزنیم که در مورد سؤال لایت کوین چیست، ما مسئله‌ای به نام بلوک‌های جدا افتاده را شاهد خواهیم بود. (در صورتی که نمیدانید مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است این مقاله را بخوانید.)

درواقع به علت این‌که برای ساخت هر بلوک مدت‌زمان کمتری صرف می‌شود عملاً احتمال این موضوع وجود دارد که دو کاربر یا دو ماینر روی یک بلوک مشترک کار کنند. ازاین‌رو یک بلوک انتخاب‌شده و یک بلوک از زنجیره خارج می‌شود. این بلوک کاملاً معتبر است اما در دنیای بلاک چین دیگر به هیچ کار نمی‌آید. ازاین‌رو عملاً زحمت ماینر نیز از بین می‌رود.

در مورد پاداش ماینر نیز احتمالاً خودتان حدس زده باشید که تعداد پاداش دریافتی نسبت به بیت کوین 4 برابر خواهد بود؛ اما همان‌طور که گفتیم احتمال این‌که شما روی بلوکی کارکنید که در شبکه به‌صورت مشابه روی آن کار می‌شود نیز وجود دارد و همین باعث می‌شود که عملاً زمان و انرژی بیشتری برای به سودآوری باید صرف کنید.

بنابراین عملاً مهم‌ترین نقطه قوتی که در سؤال لایت کوین چیست وجود داشت به‌نوعی به مهم‌ترین نقطه‌ضعف لایت کوین تبدیل‌شده است. حال سؤال مهم‌تر از لایت کوین چیست این است که آینده لایت کوین چه خواهد شد؟ به نظر شما می‌توان آینده‌ای برای این ارز از هر نظر متصور بود؟ یا نه!

 

[irp posts=”20213″ name=”12 فیلتر بورس: فیلترهای مهم و کاربردی + فیلتر حرفه‌ای نوسان گیری”]

 

لایت کوین چیست؟ آینده چه خواهد شد؟

ازنظر تکنیکالی اگر بخواهیم پاسخ سؤال لایت کوین چیست را بدهیم می‌توانیم بگوییم که روزی خواهد رسید که قیمت لایت کوین به یک‌چهارم قیمت بیت کوین(قیمت بیت کوین چیست) می‌رسد. قیمت امروز بیت کوین چیزی نزدیک به 60 هزار دلار است؛ یعنی عملاً آیا ما باید لایت کوین را در قیمت 15 هزار دلاری تصور کنیم؟

درواقع اگر به گفته بسیاری بیت کوین طلای بازار باشد و با توجه به شباهت‌ها و تفاوت‌هایی که در طول پاسخ به سؤال لایت کوین چیست بیان کردیم، لایت کوین را نقره بازار بدانیم، عملاً باید این رقم و قیمت لایت کوین را متصور باشیم؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که بر اساس نمودار قیمتی و بر اساس اتفاقاتی که از سال 2011 تاکنون پشت سر گذاشته است هیچ اقتصاددانی این قیمت را نه‌تنها در طی یکی دو سال آینده بلکه حتی تا نیم‌قرن بعد نیز نمی‌تواند تصور کند. درواقع در بهترین نوع پیش‌بینی قیمتی برای لایت کوین تصور می‌شود در سال 2030 به قیمتی برابر با 600 دلار برسد.

بنابراین به‌طورکلی بهتر است چندان به نقره بودن لایت کوین اعتنایی نکنیم؛ اما بااین‌وجود همچنان خریدوفروش لایت کوین رونق خاص خودش را دارد. به‌هرحال فارغ از بنیاد، مسئله‌ای که وجود دارد این است که لایت کوین میز نمودار قیمتی خودش را دارد که می‌تواند برای زمان‌های مشخصی کاملاً جذاب باشد. این موضوع در کنار ثبوت روند حرکتی که در لایت کوین وجود دارد عملاً باعث شده است که سرمایه‌گذاران توجه خاصی به این کوین داشته باشند.

 لایت کوین چیست
آینده ارز دیجیتال لایت کوین

لایت کوین چیست؟ یک‌قدم جلوتر از زمان خود!

مشکل اساسی که می‌توانیم از پاسخ سؤال لایت کوین چیست پیدا کنیم است که عملاً لایت کوین سعی کرد قبل از این‌که بیت کوین پا به عرصه بگذارد آن را به‌نوعی حذف کند. درواقع اگر بخواهیم دقیق‌تر پاسخ لایت کوین چیست را نگاه کنیم باید به یک نکته اشاره‌کنیم.

در دنیای ارزهای دیجیتال کاربردی بودن مهم‌ترین عاملی است که موردتوجه قرار می‌گیرد. درواقع دنیای ارزهای دیجیتال دنیایی است که به‌صورت مجزا به حیات خود ادامه می‌دهد. ازاین‌رو هر ارز و سکه‌ای که در آن وجود دارد به کاری می‌آید؛ بنابراین وقتی دو ارز به‌صورت هم‌زمان در حال انجام یک نوع کار هستند دو حالت بیشتر وجود ندارد. یا یکی از آن‌ها باید حذف شود یا این‌که یکی زیر سلطه دیگری برود.

همان‌طور که در پاسخ سؤال لایت کوین چیست متوجه شدیم. لایت کوین سعی کرد قبل از ظهور کامل بیت کوین نقاط ضعف آن را شناسایی کند و بر اساس آن پا به میدان بگذارد؛ اما بیت کوین توانست کاربران را به خود جلب کند و عملاً این بیت کوین بود که سرمایه‌گذاران را مجاب به کاربردی بودن خود کرد. درحالی‌که در پاسخ سؤال لایت کوین چیست نیز متوجه شدیم لایت کوین نیز هدفی جز انتقال مالی نداشت.

پس عملاً می‌توانیم بگوییم لایت کوین باوجود این‌که در بازار وجود دارد و جزو محبوب‌ها نیز محسوب می‌شود و خرید لایت کوین در ایران نیز رونق دارد اما عملاً پا در کفش بزرگ‌تر خود کرده بود که این کار چندان هم بی‌پاسخ نماند.

برای یافتن بهترین صرافی ارز دیجیتال و پیش بینی قیمت لایت کوین میتوانید به این مقاله مراجعه کرده و بهترین آن را انتخاب کنید.

پایان سخن از لایت کوین چیست؟

 

[irp posts=”20892″ name=”مزرعه بیت کوین چیست؟ راه‌اندازی مزرعه بیت کوین چگونه است؟”]

 

پایان سخن از لایت کوین چیست؟

ما در این مقاله سعی کردیم به شکل واضح و جامعه‌ای پاسخ مناسبی برای سؤال لایت کوین چیست و ارز لایت کوین چیست پیدا کنیم. در پاسخ به سؤال لایت کوین چیست سعی شد از مباحث اقتصادی فاصله بگیریم و به‌نوعی وارد اصطلاحات عجیب‌وغریب آن نشویم.

همان‌طور که در پاسخ سؤال لایت کوین چیست بیان کریم، این ارز به نظر چیزی شبیه به بیت کوین است؛ اما ازآنجایی‌که کاربری مشابهی نیز دارند عملاً نتوانست توانایی‌های خود را بروز دهد.
در بخشی از پاسخ سؤال لایت کوین چیست نیز به تحلیل کلی قیمت آن پرداختیم و سعی کردیم. شاید در آینده پاسخ‌های متفاوت‌تری بتوان به این سؤال پاسخ داد اما واقعیت به نظر این است که لایت کوین برای همیشه زیر سایه بیت کوین خواهد ماند. به نظر شما می‌توان چیزی جز این تصور کرد؟

به نظر شما بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری چه ارزی است؟ اگر شما در این باره اطلاعات بیشتری میخواهید کسب کنید توصیه میکنم به این مقاله مراجعه کنید.

آموزش ارز دیجیتال رایگان توسط تیم میداس سرمایه تهیه و در فروشگاه سایت قرار داده شده پس برای اینکه بخواهید این دوره را تهیه کنید به این صفحه مراجعه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.