قيمت بيت کوين در هفته پيش رو

قیمت بیت کوین در هفته پیش رو

به نظر مي رسد بيت کوين در محدوده حمايتي 42 هزار دلاري قرار گرفته است و با توجه به ساير شاخص ها به نظر نمي رسد که اين حمايت قدرت چنداني داشته باشد و احتمالا بيت کوين به قيمت هاي 38 تا 40 هزار دلار سقوط مي کند.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

خوشبختانه بازار توانست بعد از چند ماه از روند نزولي طولاني مدت خود خارج شود. به نظر مي رسد بيت کوين شروع به ايجاد يک روند رنج يا متعادل کرده است. احتمالا روند بيت کوين به سمتي خواهد رفت که براي مدتي شاهد نوسان قيمتي بين 38 هزار تا 48 هزار دلار در طول مدت 2 تا 4 هفته خواهيم بود.

 

[irp posts=”44711″ name=”آلت کوین ها پس از رشد بیت کوین، به جلو می تازند”]

با توجه به شاخص ترس که رقم بالايي را نشان مي دهد اين احتمالا تشديد مي شود که بيت کوين نتواند حمايت خود را حفظ کند و به قيمت 38 هزار دلاري برسد. از طرف ديگر وقتي روند قيمتي گذشته بيت کوين را نگاه مي کنيم متوجه مي شويم که محدوده حمايتي 42 هزار 4 بار مورد حمله قرار گرفته و مقاومت کرده است. از اين رو احتمال شکست اين مقاومت تشديد شده است.

 

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

اما اگر فرض کنيم محدوده 42 هزار به نحوي حمايت خود را انجام دهد و بازار از اين محدوده روند خود را تغيير دهد پيش بيني مي شود که شاهد شروع يک حرکت صعودي خواهيم بود. قيمت هاي 48 هزار و 50 هزار دلار اولين اهدافي است که در اين سناريو مي توان بر اساس آن وارد معامله شد. اما با توجه به اين که براي رسيدن به اين اهداف نياز به قدرت خريد بالا در بازار است عملا بعيد است که اين سناريو اتفاق بيفتد. اما به هر حال درسي که بازار هاي سرمايه اي دارند اين است که به هيچ عنوان با قاطعيت در بازار صحبت نکنيد.

منبع:
https://arzdigital.com/coins/bitcoin/technical/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.