قانون مالیاتی جدید آمریکا، به همه پرسی گذاشته خواهد شد

قانون مالیاتی جدید آمریکا، به همه پرسی گذاشته خواهد شد

مفاد قانون مالیاتی جدید آمریکا، در حال گسترش منبع مالی 28 میلیارد دلاری زیرساخت ها از طریق همین قانون می باشد و به صورت گسترده از هر شرکت رمزارزی که دلال تلقی شود، درخواست ارسال گزارش دارد. در 9 آگوست، Jake Chervinsky، مشاور عمومی Compound Finance، در توییتی نوشت که مجلس سنا با 68 رای موافق و 29 رای مخالف در رابطه با مفاد قانون جدید، تا زمان رای نهایی روز سه شنبه، در حال بحث بودند.

 

[irp posts=”44169″ name=”اتریوم به سمت رکورد زدن می رود”]

 

البته، Chervinsky تاکید کرد که مجلس سنا ممکن است اصلاحیه ای در رابطه با این قانون مالیاتی که توسط شخص ناشناسی ارائه شده است، اعمال کنند. گفتگوهای مجلس سنا در رابطه با مفاد قانون مالیاتی رمزارزی ایالات متحده آمریکا، با یک ورژن ناشناس از این قبض مالیاتی که قرار است روز سه شنبه برای رای گیری قرار گیرد، پایان یافت. گستردگی لغوی که برای توصیف کلمه دلال در مفاد این قانون به کار رفته بود، شوک عظیمی را به سراسر صنعت رمزارزها انتقال داد. تحلیل گران در این باره گفته بودند که طبق این توصیف، ماینرها، سهامداران و سایر اعتبارسنج های شبکه و توسعه دهندگان نرم افزار، باید تمام اطلاعات خود را گزارش کنند.

صنعت رمزارزها نیز از اظهاریه ای که توسط سناتورها Pat Toomey، Rob Wyden و Cynthia Lummis ارائه شده بود، حمایت کردند. این اظهاریه خواستار محدود شدن وسعت توصیف لغت دلال، به منظور معاف شدن ماینرها، اعتبارسنج ها و توسعه دهندگان نرم افزار از مفاد این قانون می باشد. البته بیشتر قانون گذاران از اظهاریه ای که توسط Rob Portman، Mark Warner و Krysten Sinema ارائه شد حمایت کردند. این اظهاریه به جای محدود کردن گستردگی لغت دلال، تنها خواستار معاف شدن ماینرها، توسعه دهندگان نرم افزار و اعتبارسنج ها از این قانون است.

 

[irp posts=”44074″ name=”مدیرعامل Coinbase، قوانین مالیاتی رمزارزی را بی معنی می خواند”]

 

بنابه توییتی که در روز 8 آگوست توسط Lummis منتشر شد، هر دو طرف هم اکنون یک فرصت 30 ساعته دارند تا قبل از شروع رای گیری نهایی، قبض مالیاتی مورد نظر خود را انتخاب کنند. Lummis افزود که با وجود تمایل سناتورها به این فرصت 30 ساعته، Chuck Schumer، رهبر اکثریت سنا، باور دارد که باید سریع تر رای گیری کرده تا به کارهای دیگر رسیدگی کنند. البته، Lummis معتقد است که تامل در رابطه با این اظهاریه ها، جامعه دارایی های دیجیتال را نیز خوشحال خواهد کرد. (اگر میخواهید درباره Travel Rule بیشتر بدانید خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنم)

 

[irp posts=”44121″ name=”سناتورهای کاخ سفید، مخالف قوانین مالیاتی رمزارزی”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/unchanged-crypto-tax-bill-will-be-put-to-a-vote-on-tuesday

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.