آموزش ثبت نام وکار با بروکر فورت اف اس FortFs

آموزش ثبت نام وکار با بروکر فورت اف اس FortFs

میداس سرمایه هیچ کارگزاری را توصیه نمی‌کند محتوای زیر تنها به‌منظور معرفی کارگزار است و کاربران عزیز خودشان باید برای انتخاب کارگزار مناسب تصمیم بگیرند.

بروکر فورت اف اس  در سال 2010 در سنت وینسنت و گرنادین تاسیس شد و به مدت 11 سال به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. در این مدت FortFS توانست فعالیت های خود را در آسیا گسترش دهد و دفاتری در مالزی و اندونزی افتتاح کرده است. البته مدتی است دفتر بروکر فورت اف اس در مالزی بسته شده است.

آشنایی با انواع حساب بروکر فورت اف اس

این کارگزار 4 حساب به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از نکات قابل توجه این است که نام گذاری حساب های این بروکر با نام معمول حساب های بروکران دیگر متفاوت است.

  • حساب Newbie
  • حساب Flex
  • حساب Fort
  • حسابpro

حداقل مبلغ مورد نیاز برای افتتاح حساب در این بروکر 5 دلار است، البته برای افتتاح حساب پشتیبانی باید حداقل 500 دلار واریز کنید. در سه حساب دیگر به ازای هر تراکنش 0.01 لات، 10 دلار کمیسیون باید پرداخت کنید. نکته قابل توجه این است که بروکر فورت اف اس حساب اسلامی نیز دارد.(در صورتی که نمیدانید لات در فارکس چیست این مقاله به شما کمک میکند)

مقدار لوریج یا همان اهرم در بروکر فورت اف اس

همه اکانت ها به جز اکانت Pro دارای اهرم 1000 هستند که اهرمی 1:100 نیز دارد. البته، این بروکر همچنین مدعی ارائه اهرم نامحدود است، اما این با شرایط دشوار و پیچیده ای همراه است. این شرایط را می توان در وب سایت کارگزار فورت اف اس یافت کنید.

[irp posts=”56134″ name=”آموزش کامل افتتاح حساب آی سی ام بروکرز ICMBrokers”]

پلتفرم های مورد استفاده در بروکر فورت اف اس کدامند؟

این بروکر مانند بسیاری دیگر از بروکرهای فعال در بازار ایران از پلتفرم های معروف و محبوب متاتریدر 4 و 5 استفاده می کند. اما باید بگوییم که این پایان کار نیست و FortFS از دو پلتفرم دیگر نیز پشتیبانی می کند. این دو پلتفرم توسط چندین کارگزار دیگر در ایران پشتیبانی می شوند. اولین مورد از این پلت فرم CQG است. این پلتفرم دارای نسخه های تحت وب، موبایل و دسکتاپ بوده و بیش از 40 نماد معاملاتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نسخه های تحت وب و موبایل این پلتفرم رایگان هستند، اما استفاده از نسخه CQG QTRADER ماهیانه 40 دلار هزینه دارد که به خصوص برای یک مبتدی هزینه زیادی دارد.

پلتفرم دیگری که فورت اف اس به کاربران خود ارائه می دهد، پلتفرم محبوب NinjaTrader  است. پس از افتتاح حساب کاربری در این بروکر می توانید  NinjaTrader را از وب سایت FortFS دانلود کنید.

در ادامه مقاله سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید را بخوانید.

FortFs
بروکر فورت اف اس

نمادهای قابل معامله در بروکر فورت اف اس

فورت اف اس ا ز نمادها و بازارهای مختلفی پشتیبانی می کند که در زیر به آنها اشاره کرده ایم.

نماد کالاها: در بازار اسپات امکان معامله کردن طلا، نقره و نفت وجود دارد.

کریپتوکارنسی ها: شما در بروکرفورت اف اس می توانید بیش از 13 رمز ارز مانند بیت کوین،اتریم و… را معامله کنید.

نماد شاخص ها: می توانید معروف ترین شاخص های جهان مانند نزدک و FTSE 100 را معامله کنید.

معاملات فارکس: در این کارگزار اجازه معامله کردن بیش از 50 نوع جفت ارز برای شما وجود دارد.

قراردادها: امکان معامله بخش انرژی، فلزات، ارزها وشاخص ها را دارید.

روش های واریز و برداشت در بروکر فورت اف اس

این کارگزار روش های مختلفی را برای واریز و برداشت پول ارائه می دهد.

  • وب مانی
  • مستر مارت
  • ویزا کارت
  • نتلر
  • پرفکت مانی
  • اسکریل

[irp posts=”55878″ name=”آکیو ایندکس چیست؟ معرفی و بررسی بروکر اکیو ایندکس Acuuindex”]

مقدار هزینه معامله در بروکر فورت اف اس

اسپرد معاملات از 0.3 پیپ برای هر دو حساب newbie و فلکس شروع می شود. اسپرد این دو حساب در نوسان است اما اسپرد حساب فورت بیشتر از(2 پیپ)  است و ارزش آن ثابت می ماند و با حرکت بازار تغییر نمی کند. لازم به ذکر است که این کارگزار برای معامله ارز یا فلزات گرانبها کارمزد دریافت نمی کند، بلکه برای معامله سایر اقلام کارمزد دریافت می کند. بنابراین با وجود اسپرد کم این بروکر، باید در محاسبه هزینه های معاملاتی خود، این کارمزد ها را نیز در نظر بگیرید.

 در صورتی که تمایل دارید درباره خرید ماینر و فیلتر الگوی ساعت بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

رگوله وقوانین در بروکر فورت اف اس

این کارگزار یکی دیگر از بروکران شعبه آفشور است که ثبت SVGFSA را از سنت وینسنت دریافت کرده است. عموماً بسیار غیرقابل اعتماد هستند و به شما اجازه شکایت و پس گرفتن پول را نمی ‌دهند.

بونوس یا پاداش خوش آمدگویی بروکر فورت اف اس

از این نظر، این کارگزار یکی از بالاترین پاداش های خوش آمدگویی را پرداخت می کند. البته این بروکر طرح های تشویقی دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان به پاداش 100 دلاری وی اشاره کرد، البته برای استفاده از این طرح تبلیغاتی باید 75 لات تراکنش در عرض 2 هفته داشته باشید.

پشتیبانی بروکر فورت اف اس

این بروکر پشتیبانی فارسی ندارد و برای ارتباط با این بروکر باید از زبان انگلیسی استفاده کنید. این یک نکته منفی FortFS است.

تجربه کاربران از این بروکر

درست است که فورت اف اس یکی از کارگزاران کمتر شناخته شده در جامعه تجاری ایران است. اما بسیاری از کاربران نکات  و مشکلات زیر را مطرح کرده اند.

مشکل در برداشت حساب: این وضعیت تنها محدود به کاربران ایرانی نیست و کاربران زیادی در نقاط مختلف دنیا با این مشکل مواجه شده اند. تاخیرهای طولانی در دریافت سپرده (یا حتی عدم واریز) همراه با پشتیبانی بی پاسخ از سوی کارگزاران، بسیاری از کاربران را ناامید کرده است.

بالا بودن اسلیپیج در معاملات: این یکی از رایج ترین مشکلات FortFS بوده است و بسیاری از کاربران از آن شکایت کرده اند.

سخن پایانی

این بروکر دارای نکات منفی است که شما را در انتخاب آن مردد می کند. اسلیپیج زیاد و تاخیر در تراکنش ها (یا عدم واریز) مهمترین عواملی است که ما را از ثبت نام در این کارگزار باز می دارد.

سوالات متداول

بروکر فورت اف اس چه نوع بروکرری است؟

بروکر فورت اف اس  در سال 2010 در سنت وینسنت و گرنادین تاسیس شد و به مدت 11 سال به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. در این مدت FortFS توانست فعالیت های خود را در آسیا گسترش دهد و دفاتری در مالزی و اندونزی افتتاح کرده است. البته مدتی است دفتر بروکر فورت اف اس در مالزی بسته شده است.

رگوله و قوانین در فورت اف اس به چه صورت است؟

این کارگزار یکی دیگر از بروکران شعبه آفشور است که ثبت SVGFSA را از سنت وینسنت دریافت کرده است. عموماً بسیار غیرقابل اعتماد هستند و به شما اجازه شکایت و پس گرفتن پول را نمی ‌دهند.

بونوس را در بروکر فورت اف اس توضیح دهید؟

از این نظر، این کارگزار یکی از بالاترین پاداش های خوش آمدگویی را پرداخت می کند. البته این بروکر طرح های تشویقی دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان به پاداش 100 دلاری وی اشاره کرد، البته برای استفاده از این طرح تبلیغاتی باید 75 لات تراکنش در عرض 2 هفته داشته باشید.

 

در آخر اگر میخواهید درباره بروکر فارکس چیف بیشتر بدانید به این لینک مراجعه نمایید.

[irp posts=”29640″ name=”بهترین صرافی ارز دیجیتال کدم‌اند؟ معرفی 15 صرافی آنلاین معتبر ایرانی و خارجی”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.