فعلاً به‌جای بیت کوین به سهام توجه کنید!

فعلاً به‌جای بیت کوین به سهام توجه کنید!

تقریباًهمه‌ی ما می‌دانیم که بیت کوین تأثیر مستقیم و زیادی بر همه‌ی بازار رمز ارزها دارد. با رشد تاریخی بیت کوین در هفته‌های اخیر، بسیاری از ارزهای دیجیتال و سهام روند صعودی خوبی برای خود شروع کردند و برخی از آن‌ها اکنون در بالاترین قیمت خود قرارگرفته‌اند. بیت کوین اکنون در دوره‌ی بسیار مهم و سرنوشت سازی قرار دارد. سال گذشته در همین ماه بود که این ارز قیمت در حدود 4000 دلار داشت و حتی روندی نسبتاً نزولی به خود گرفته بود. بعدازآن با شروع رشد خود، به 9 هزار دلار و سپس به 13 هزار دلار رسید و سپس با یک افزایش 10 هزار دلاری نشانه‌هایی از یک سود تاریخی را نشان داد. این روند تا همین هفته‌ی اخیر ادامه داشت و می‌توان گفت که جذاب‌ترین سال برای بیت کوین و بازار رمز ارزها همین یک سال گذشته بوده است.

 

[irp posts=”25926″ name=”از اصول اولیه بیت کوین چه میدانید؟ آشنایی با 7 حقیقت در مورد بیت کوین”]

 

در سال‌های اخیر پارها و پارها مشاهده کرده‌ایم که بیت کوین و بازار سهام جهانی به یکدیگر وابسته هستند و هرکدام هر روندی به خود می‌گیرد، دیگری نیز تقریباً از آن روند پیروی خواهد کرد. درحالی‌که این روزها بازار رمز ارزها در حال اصلاح است، تعدادی از سهام مرتبط به ارزهای دیجیتال در حال رشد هستند و رونق زیادی پیداکرده‌اند. این موضوعات می‌توانند واقعیت‌هایی را در پشت خود داشته باشند که بتواند به کسب سود برای شما منجر شود.

به‌عنوان‌مثال KR1 که یک شرکت سرمایه‌گذاری دیجیتال در لندن است، در 3 ماه اخیر رشدی 800 درصدی داشته و پول سرمایه‌گذاران خود را چندین برابر کرده است. این شرکت با سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای جایگزین مانند اتریوم و پولکادات توانسته است این رشد را ایجاد کند و در دورانی که بسیاری از مردم جهان به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی رمز ارزها هستند، شرکت‌هایی مانند KR1 می‌توانند از دیگر گزینه‌های جذاب برای قرار دادن سرمایه در آن‌ها باشند. آقای George McDonaugh که مدیر دفتر لندن است، در یک بیانیه اعلام کرده است:
KR1 برای دسترسی سرمایه‌گذاران به اقتصاد رمزنگاری از طریق یک شرکت در فهرست عمومی راه‌اندازی شده است. سهام ارزهای دیجیتال به دلیل زیرساخت‌هایی که به مردم امکان سرمایه‌گذاری در سهام عمومی (مانند 401K و ISA) را می‌دهند، عمل کرد بهتری نسبت به دارایی‌های سنتی و اساسی دارند. اگر می‌توانید چیزی را منفجر کنید که به‌اندازه رمزنگاری انعطاف‌پذیر و سودآور است، این بستر ازنظر بسیاری از سرمایه‌گذاران منطقی است.

[irp posts=”24878″ name=”تا سال 2026، یک میلیارد نفر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند!”]

 

همچنین در چند ماه گذشته شاهد افزایش قیمت سهام بسیاری از شرکت‌های استخراج رمز ارزها بوده‌ایم. Holdings Digital Marathon در لاس وگاس از ماه دسامبر حدود 500 درصد رشد کرده است، درحالی‌که Riot Blockchain در کلرادو نیز حدود 400 درصد رشد کرده است. شاید حتی این مورد چشمگیرتر هم باشد که قیمت سهم The9 واقع در شانگهای چین، از اواخر سال گذشته تاکنون 1500 درصد رشد سهام داشته است.

آقای McDonaugh در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود:
در صورت کاهش دوباره 90 درصدی دارایی‌های دیجیتال، ممکن است هر واکنشی از بازار وجود داشته باشد. این بدان معناست که ما می‌توانیم دوباره تخصیص سرمایه را شروع کنیم. در حال حاضر، ما در حال موفقیت در پروژه‌هایی هستیم که در بازار 2018-19 بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کردیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که در موقعیت بهتری قرار داریم تا بتوانیم در مواقع اصلاح و مشکلات نیز استفاده‌ی مفیدی داشته باشیم و اگر در سراشیبی قرار گرفتیم می‌توانیم بیشتر تلاش کنیم.

 

[irp posts=”20892″ name=”مزرعه بیت کوین چیست؟ راه‌اندازی مزرعه بیت کوین چگونه است؟”]

لینک منبع: https://www.livebitcoinnews.com/forget-btc-several-crypto-stocks-have-been-on-fire/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.