طلا، امن تر از بیت کوین

طلا، امن تر از بیت کوین

روز گذشته قیمت طلا در معاملات خود توانست به رقم بالای دو هزار دلار به ازای هر اونس برسد. از مرداد ماه سال 99 – اوت 2020 – تا به امروز این قیمت را می توان قله قیمتی اونس بدانیم. همچنین هر اونس نقره نیز با افزایش 4.38 درصدی مواجه شده است. از این رو این سوال مطرح می شود که در این چنین وضعیتی بهترین محل سرمایه گذاری کدام بازار می تواند باشد؟

 

[irp posts=”29695″ name=”3 روش مطمئن برای سرمایه‌گذاری در بازار سکه و طلا”]

 

به طور سنتی زمانی که دنیا و یا بازارهای اقتصادی دچار بحران می شوند طلا به عنوان اصلی ترین بازار وارد میدان می شود و سرمایه گذاران را به سمت خود جذب می کند. طلا همواره توانسته ارزش سرمایه را حفظ کند و در موقعیت های بحرانی بهترین انتخاب ممکن می تواند باشد.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

بنابراین در قابل بازار های فارکس و بورس آمریکا می توان گفت که بازار طلا در موقعیت کنونی – جنگ روسیه و اوکراین – می توان گزینه مناسبی باشد. از طرف دیگر با اعلام تحریم گاز و نفت روسیه از طرف آمریکا و شرکای اروپایی قیمت نفت به بالاترین میزان خود طی سال های گذشته – 130 دلار – رسیده است.
اما سوالی که وجود دارد این است که در این چنین وضعی بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال در کجای بازی قرار می گیرند؟ بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال بازاری نوپا محسوب می شود که از ماهیتی کاملا متفاوت نسبت به سایر بازارهای اقتصادی برخوردار است.

 

[irp posts=”30003″ name=”صندوق طلا چیست؟ مزیت و نحوه سرمایه‌ گذاری صندوق طلا چگونه است؟”]

 

با توجه به کارکردهایی که بیت کوین و این بازار می تواند در این موقعیت اقتصادی داشته باشد به نظر می رسد بیت کوین می تواند رفته رفته خودش را در بازار تثبیت کند. اما با توجه به این که تا امروز بیت کوین در کانال نزولی بلند مدت خود قرار گرفته و هنوز نتوانسته از آن خارج شود، پیشنهاد ما این است که هنوز سراغ بیت کوین نروید. اگر دوست دارید سرمایه گذاری بلند مدت و نسبتا امنی را تجربه کنید، طلا بهترین گزینه می تواند برای شما باشد. نظر خودتان چیست؟

 

منبع:
https://arzdigital.com/coins/bitcoin/
https://news.bitcoin.com/price-of-gold-spikes-over-2060-per-ounce-while-risk-assets-continue-to-capitulate/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.