شیبا و ثبت یک رکورد قیمتی جدید

شیبا و ثبت یک رکورد قیمتی جدید

به گزارش وب سایت تحلیلی کوین کگو نشان می دهد که شیبا طی دو روز گذشته افزایش قیمت جالبی را داشته و توانسته است که رکورد جدیدی را به ثبت برساند. در واقع شیبا توانست با یک افزایش 42 درصدی طی دو روز گذشته توجه بازار را به خود جلب و دوباره به عنوان یک ارز جذاب برای سرمایه گذاری خودش را مطرح کند.

 

[irp posts=”48558″ name=”محدودیت جدید دولت چین”]

شیبا بعد از دوج کوین و بیت کوین، سوین ارزی است که ایلان ماسک از آن حمایت کرده و به نظر می رسد یکی از بزرگ ترین سهامداران این ارز باشد. از این رو احتمالا همان روند بیت کوین و سپس دوج کوین را در شیبا شاهد خواهیم بود.
از طرف دیگر، دیروز پلتفرم رابین هود اعلام کرده است که در حال بررسی اضافه کردن ارز دیجیتال شیبا به سیستم معاملاتی خودش است. چند هفته گذشته خبر کذبی مبنی بر اضافه شدن شیبا به این پلتفرم منتشر شد که این خبر با افزایش 6 درصدی این ارز در بازار همراه شد.

 

[irp posts=”48544″ name=”ایلان ماسک و داستان توئیت جدیدش!”]

بنابراین به نظر می رسد عملا خبر قریب و الوقوع اضافه شدن شیبا به پلتفرم رابین هود یک نوع سیگنال خرید صادر کرده است و بازار توجه زیادی به شیبا داشته است. البته بعد از این سقف قیمتی شیبا بلافاصله وارد اصلاح شده است و تا کنون نزدیک به 10 درصد اصلاح داشته است.

 

[irp posts=”48533″ name=”بیت کوین به فرانک سوئیس رسید!”]

به نظر می رسد که شیبا سعی دارد رفته رفته کف های قیمتی مناسب برای خود ایجاد کند تا به واسطه آن بتواند زمینه های صعودی بعدی خود را آماده کند. البته تا آن روز زمان نسبتا طولانی باقی مانده است و هنوز نمی توان به شیبا به چشم یک ارز بزرگ و قابل اعتماد نگاه کرد. به خصوص این که نهنگ غیر قابل پیش بینی به نام ایلان ماسک در آن حضور دارد.

منبع:
https://u.today/shiba-inu-shib-hits-new-all-time-high-becomes-most-traded-cryptocurrency-on-coinbase

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.