شیبا در مسیر پیشرفت

شیبا در مسیر پیشرفت

اواخر روز گذشته یک نهنگ جدید، حدود 38 میلیون دلار شیبا خریداری کرد. این نهنگ تازه وارد هر واحد شیبا را به ارزش 0.000048 دلاری خریداری کرد. از طرف دیگر دیروز خبرگزاری های برزیل اعلام کرده اند که معتبرترین و بزرگترین صرافی برزیل شیبا را لیست کرده است و کاربران این صرافی امکان مبادله این ارز دیجیتال را پیدا کرده اند.

 

[irp posts=”50569″ name=”استخراج کادنا از بیت کوین سود آور تر است!”]

به نظر می رسد که شیبا توانسته تا بعد از یک اصلاح بازار و بعد از فرار سرمایه گذاران از بازار میم کوین ها دوباره خودش را احیا کند. اواخر روز گذشته یک نهنگ جدید بیش از 38 میلیون دلار توکن شیبا را خریداری کرد. البته این خرید تاثیری در روند نزولی شیبا نداشت و این ارز همچنان به کاهش قیمت خود ادامه داد. بعد از این اصلاح امروز شیبا در محدوده قیمتی 0.000046 دلاری قرار دارد.
با توجه به این که قبل از این خرید، صرافی برزیلی اعلام کرده بود امکان خرید و فروش شیبا را فراهم کرده، این احتمال وجود دارد که نهنگ تازه رسیده به بازار از اهالی آمریکای جنوبی باشد. البته نمی توان به قطعیت به این موضوع اشاره کرد.

 

[irp posts=”50614″ name=”بایننس کوین، هدف بعدی ایلان ماسک”]

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که این خرید به قدری آرام و آهسته انجام گرفته است که عملا هیچ تغییری در روند عرضه و تقاضا شیبا رخ نداده است و سرمایه گذاران خرد بدون توجه به این خرید، به فروش خود ادامه دادند. به نظر می رسد این نهنگ قصد ندارد رفتار خود را به سادگی به نمایش بگذارد. تنها باید منتظر ماند و دید که این نهنگ جدید بازار شیبا می تواند کنترل این بازار را به دست بگیرد یا خیر.

[irp posts=”50643″ name=”گام بلند بیت کوین با کاهش کارمزد انتقال”]

 

منبع:
https://u.today/new-shiba-whale-buys-38-million-worth-of-tokens
https://u.today/dogecoin-killer-shiba-inu-coming-to-brazils-largest-crypto-exchange

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.