شیبا، پشت درب رابین هود

شیبا، پشت درب رابین هود

کریستین براون یکی از مدیران ارشد پلتفرم رابین هود اعلام کرد که این پلتفرم هیچ عجله ای برای وارد کردن ارز دیجیتال شیبا ندارد. بنابراین عملا تمام امضاها و درخواست های کاربران تا به امروز بی جواب مانده است و هنوز تصمیمی برای ورود این ارز به پلتفرم رابین هود گرفته نشده است. پیش از این پیش بینی می شد که شیبا بتواند به عنوان ارز دیجیتال یازدهم بازار ( از نظر ارزش ) وارد رابین هود شود. اما به نظر می رسد که شیبا راه چندان ساده ای را در پیش ندارد.

 

[irp posts=”49220″ name=”رابین هود، هک شد!”]

 

هفته های گذشته اخبار مختلفی در مورد ورود ارز دیجیتال شیبا به پلتفرم رابین هود منتشر شده بود. این خبرها به نوعی باعث شده بود که ارز دیجیتال شیبا مورد توجه بازار قرار بگیرد و بسیار با توجه به این مسئله وارد این ارز شوند. از این رو به نظر می رسد با این اظهار نظر نه چندان مساعد کریستین براون، سرمایه گذاران نسبت به شیبا در روزهای آینده نظر خوشی نداشته باشند.

 

[irp posts=”48825″ name=”فروش نهنگ ها و حمایت خریداران از سطح 60 هزار دلار در بیت کوین”]

 

در واقع هم رابین هود و هم سرمایه گذاران در این موقعیت منتظر هستند ببینند که شیبا چه واکنش هایی از خود نشان می دهد. رفتار مدیران ارزش رابین هود بر این اساس است که سود کوتاه مدت و رشد شارپی یک ارز نمی تواند ملاک کافی برای ورود به این پلتفرم باشد. به هر حال داشتن آینده ای مشخص و با ثبات از مهمترین فاکتورهایی است که باید شیبا بتواند داشتن آن ها را اثبات کند.( به شما توصیه میکنم مقاله save ارز دیجیتال را مطالعه کنید و اطلاعات جامع تری کسب نمایید.)

 

[irp posts=”48781″ name=”گام بلند آمریکا برای تسخیر دنیای ارزهای دیجیتال”]

 

منبع:
https://decrypt.co/85677/robinhood-crypto-coo-no-rush-list-tokens-shib

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.