شیبا، در مسیر پیشرفت

شیبا، در مسیر پیشرفت

یکی از مباحث این روزهای دنیای ارزهای دیجیتال، معتبر بودن میم کوین شیبا است. عده ای معتقد هستند که شیبا پایه و اساس درستی برای ورود به بازار قدرتمندهای بازار را ندارد و به صرف چند جهش قیمتی نمی توان آن را در بین ارزهای دیجیتال قدرتمند قرار داد. اما عده ای دیگر با تکیه بر آمار و ارقام معتقد هستند که وقتش رسیده بزرگان بازار سرمایه به شیبا با چشم دیگری نگاه کنند.

 

[irp posts=”49722″ name=”ایلان ماسک دوج کوین را ترجیح می دهد!”]

 

روز گذشته سایت تحلیلی u.today طی یک گزارش اعلام کرد که حدود 970 هزار سرمایه گذار، سرمایه های خودشان را در شیبا نگهداری می کنند. در واقع به صورت تخصصی تر اگر بخواهیم بگوییم، رقم هولدر شیبا به 970 هزار سرمایه گذار رسیده است. این رقم احتمالا تا روزهای آینده به یک میلیون سرمایه گذار خواهد رسید. یعنی یک میلیون سرمایه گذار سرمایه های خودشان را در شیبا نگهداری می کنند. این نشان از اعتماد بازار به این میم کوین دارد. این در حالی است که ای میم کوین تنها طی 4 روز گذشته حدود 40 هزار سرمایه گذار جدید جذب کرده است.

 

[irp posts=”49528″ name=”دومین خبر نا امید کننده برای شیبا”]

 

بنابراین به نظر می رسد خبر منتشر شده از طرف پلتفرم رابین هود مبنی بر بی اعتبار بودن این ارز دیجیتال نتوانسته نظر سرمایه گذاران را تغییر دهد. در همین راستا صرافی بزرگ و معتبر جمینای اعلام کرده است که از روز جمعه شیبا را به عنوان ارز قابل خرید و فروش در پلتفرم خود لیست کرده است. جمینای پیش بینی کرده است که با لیست کردن این ارز تعداد سرمایه گذار قابل توجهی به این صرافی اضافه شود.

 

[irp posts=”49673″ name=”بیت کوین به نجات انسانیت آمد!”]

 

از طرف دیگر تا به امروز بیش از 530 هزار امضا برای اضافه شدن این ارز دیجیتال به پلتفرم رابین هود امضا شده است و به نظر می رسد که با وود تمامی این اطلاعات و اخبار این پلتفرم در نهایت میم کوین شیبا را به لیست خرید و فروش خود اضافه کند.

منبع:
https://u.today/shiba-inu-passes-new-record-of-970000-holders
https://news.bitcoin.com/crypto-exchange-gemini-shiba-inu-shib-investors-robinhood/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.