شکست بیت کوین در رسیدن به رکورد جدید و بازگشت به مرز 46000

شکست بیت کوین در رسیدن به رکورد جدید و بازگشت به مرز 46000

بیت کوین در روز 14 آگوست به نرخ 46000 دلار دست یافت و سعی داشت تا اصلی ترین دیوار مقاومتی رشد خود را بشکند. داده های Cointelegraph Markets Pro و Trading View نشان می دهند که BTC/USD در روز شنبه برای رد شدن از یک دیوار فروش عظیم، رشد ناگهانی داشته است. طبق گزارشات کوین تلگراف، محیط فشار فروشندگان از 47000 دلار و بالاتر، تاثیر قابل توجهی بر روی جدول روزانه در طول هفته داشته است.

 

[irp posts=”44340″ name=”با Deep Fake، ترانه خود را با صدای خواننده ها بسازید و بفروشید”]

 

طی این رویداد، دیوار تقریبا تا قبل از پایان مهلت شکسته بود که بعد از اتمام آن، بیت کوین به محیطی که بیشتر به آن عادت دارد، بازگشت. در حال حاضر، قیمت بیت کوین در مرز 46500 دلار قرار دارد. Michael Van de poppe، در این باره گفت:” هیچ چیز خاصی در رابطه با این حرکت وجود ندارد، تنها یک حرکت معمولی برای هفته بود.” حجم مناسبی نیاز است تا بتواند مجددا رشد کرده و سطوح مرز مقاومت را تغییر دهد و یک رشد دیگر بدون این حجم مناسب، قطعا مجددا شکست خورده و باعث ضرر مبادله کنندگان خوشبین می شود.

 

[irp posts=”29945″ name=”کاربران آیفون نسبت به دزدی 600 هزار دلاری بیت کوین معترض شده‌اند!”]

Rekt Capital، تحلیل گر و مبادله کننده رمزارزی، نگاهی به روزهای آینده نمودار رشد بیت کوین انداخته است. وی در این باره گفت:” بیت کوین هم اکنون در فرآیند امتحان مجدد مثلث صعودی خود می باشد. چهار ساعت بودن در بالای این مثلث می تواند خیلی نتایج عالی داشته باشد.” در این بین، برخی از آلت کوین ها توانسته اند به خوبی خود را نشان دهند. در میان 50 رمزارز برتر بازار بر اساس سرمایه، توکن Cardano’s ADA توانست سرمایه گذاران را شگفت زده کرده و 8 درصد رشد روزانه دریافت کند.

 

[irp posts=”43502″ name=”ایلان ماسک، نسبت به آینده بیت کوین خوش بین است”]

 

قیمت این آلت کوین، پس از این رشد، به 2.20 دلار رسیده است. پس از رسیدن به محدوده 2 دلار، ADA/USD به روند خود ادامه داده تا بالاترین رکود خود از زمان اواسط ماه مه را بشکند. در سایر بخش های آلت کوین ها، اکثر آلت کوین ها روند ثابتی داشته اند. البته XRP توانست 13 درصد رشد روزانه داشته باشد و به نرخ 1.20 دلار برسد. هم اکنون کل سرمایه بازار رمزارزها 1.97 تریلیون دلار می باشد.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-holds-46k-support-after-failed-breakout-cardano-price-passes-2-20

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.