شهردار Cool Valley، به شهروندان خود 1 میلیون بیت کوین می دهد

شهردار cool Valley می خواهد به شهروندان خود بیت کوین بدهد.

شهردار Cool Valley در Missouri، گفت که در حال تلاش برای اهدای بیش از یک میلیون دلار بیت کوین به 1500 نفر ساکنین این شهر بوده است. در روز پنجشنبه در مصاحبه ای با رسانه خبری St.Louis، KSDK، شهردار Jayson Stewart گفت که می خواهد تمام افراد ساکن در شهر وی، مقداری بیت کوین داشته باشند. Stewart اعلام کرد که سرمایه این کار، توسط خیرین بسیار قدرتمندی پرداخت خواهد شد. شهردار مشخص نکرد که چه مقدار بیت کوین به هر شهروند خواهد رسید، اما پیش بینی کرد که در حدود 1000 دلار برای هر نفر، یعنی در حدود 30 بیت کوین، خواهد بود.

 

[irp posts=”44711″ name=”آلت کوین ها پس از رشد بیت کوین، به جلو می تازند”]

 

البته، وی همچنین ذکر کرد که ممکن است نیاز باشد تا ساکنین رمزارزهای خود را به مدت پنج سال نگه دارند. وی در این باره گفت:” اولین نگرانی من این است که شخصی بیت کوین های خود را بفروشد تا تنها جریمه خودرویش را پرداخت کند و زمانی که طی سال های آینده قیمت بیت کوین به 500000 دلار برسد، افسوس کار خود را بخورد.” وی افزود:” من احساس می کنم که اساسا این بهترین راه برای پاسخگویی به نیاز همه افراد است. دادن بیت کوین به دست افرادی که بتوانند بیشترین استفاده را از آن ببرند.”

 

[irp posts=”44534″ name=”Vitalik Buterin معتقد است، حکومت غیرمتمرکز توکن محور، DeFi را از پیشرفت باز می دارد”]

طرح بیت کوین Stewart شبیه به طرح پیشنهادی Andrew Yang می باشد. وی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در انتخابات سال 2020 بوده است. Yang پیشنهاد کرد که ماهانه 1000 دلار به ارزش درآمد پایه جهانی و یا UBI به مردم داده شود. گرچه وی نتوانست نامزد حزب دموکرات شود، اما UBI در رسانه ها بسیار به چشم آمد و توانست حمایت قوی را جذب کند. قانون گذاران ایالات متحده آمریکا در سایر شهرهای این کشور نیز باورهای رمزارزی حرفه ای را در پیش گرفته اند.

 

[irp posts=”44707″ name=”Binance غیرقانونی است؛ قانون گذاران کشورها هشدار می دهند”]

 

Francis Suarez، شهردار شهر میامی از سال 2017، طرحی را ارائه کرده که طبق آن شهروندان می توانند مالیات های خود را با استفاده از رمزارز پرداخت کنند. وی همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا ترقی خواهانه ترین قوانین رمزارزی را برای این شهر تعیین کند. طبق آخرین داده های Cointelegraph Markets Pro، قیمت بیت کوین 48710 دلار می باشد که اوایل امروز به 49000 دلار رسید.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/missouri-mayor-suggests-giving-residents-up-to-1k-in-bitcoin

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.