شاخص دلار آمریکا در جو منفی بازار ایالات متحده

شاخص دلار آمریکا در جو منفی بازار ایالات متحده

شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از بازگشت قوی از نزدیک به 111.00 در توکیو کاهش یافت. این شاخص برای یک رالی جدید آماده است، ابتدا به بالاترین حد روزانه رسید و سپس برای اولین بار در دو دهه گذشته به بالای 112.00 رسید. به طور کلی، شاخص پس از سقوط نزدیک به سطح 110.50 به دلیل شروع انحلال بلند مدت، به شدت بهبود یافت.

سیاست پولی فشرده فدرال رزرو انتظارات رشد را کاهش می دهد.

هدف نهایی نرخ بهره 4.6 درصد که بهترین گزینه برای رساندن فشارهای تورمی به سطح مطلوب است، احساسات بازار را تحت الشعاع قرار داد. افزایش نرخ بهره به بخش ساخت و ساز اجازه نمی دهد تا برنامه های توسعه و تملک را آغاز کند. بخش املاک نیز با گرمای شدید مواجه است، زیرا خانوارها به دلیل طولانی شدن اقساط ماهانه از خرید مسکن خودداری می کنند. تقاضا برای کالاهای بادوام نیز به شدت ضربه خواهد خورد.

[irp posts=”56431″ name=”اخبار مهم فارکس(30شهریور)”]

 

PMI ایالات متحده آمریکا

بر اساس برآوردهای اولیه، PMI تولید نسبت به نسخه قبلی 51.5 به 51.1 کاهش می یابد. در حالی که PMI خدمات از 43.7 قبلی به 45.0 بهبود یافته است. انتظار می رود با توجه به اینکه اقتصاد با نرخ های بهره بالاتر، تورم بالاتر و تقاضای ضعیف خانوارها مواجه است، داده های اقتصادی با یک سوگیری سخت منتشر شود.

داده های کلیدی هفته آینده: سفارشات کالاهای بادوام، فروش خانه های جدید، اعتماد مصرف کننده، تولید ناخالص داخلی (GDP)، هزینه های شخصی (PCE)، PMI تولید ISM.

 

[irp posts=”56413″ name=”سقوط ادامه دار دارایی های ریسکی (29شهریور)”]

 

پیش بینی طلا

طلا کاهش اولیه در اروپا را به 1655 دلار معکوس کرد و علیرغم عدم خرید بیشتر در یک ساعت گذشته، به سطوح جدید روزانه رسید. XAU/USD در حال حاضر 1670 دلار است که در یک محدوده معاملاتی آشنا در هفته گذشته شناور است.

همانطور که انتظار می رفت، فدرال رزرو روز چهارشنبه نرخ بهره را 75 واحد افزایش داد و در نشست های سیاست پولی آتی خود، افزایش بیشتر نرخ بهره را اعلام کرد. طرح به اصطلاح نقطه ای فدرال رزرو نشان داد که سیاست گذاران انتظار دارند نرخ بهره تا پایان سال 2022 بالای 4 درصد باقی بماند، با افزایش دیگری در سال 2023 و کاهش نرخ بهره تا سال 2024 آغاز نخواهد شد. روند صعودی برای طلای بدون بازده.

علاوه بر این، یک اصلاح جزئی در احساس ریسک – که با لحن کلی مثبت در بازارهای سهام نشان داده می شود – می تواند به طلا کمک کند تا سطح خود را حفظ کند. از نقطه نظر فنی، یک معامله یک هفته ای مستطیل خواهد بود. با توجه به افت های اخیر، ممکن است در مرحله تثبیت روند نزولی باشد. برای حمایت از یک روند نزولی کوتاه مدت.

https://zburse.vip/forex/news/us-dollar-index-aims-to-capture-.-amid-negative-market-sentiment,-us-pmi-eyed

 

[irp posts=”56346″ name=”تجزیه و تحلیل تورم آمریکا(23 شهریور)”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.