سیگنال مهم بیت کوین در محدوده 45 هزار دلار!

سیگنال مهم بیت کوین در محدوده 45 هزار دلار!

پس از ریزش و اصلاح بزرگی که در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد، بیت کوین در یک هفته‌ی اخیر توانسته است سه بار از ناحیه‌ی حمایای 44 تا 45 هزار دلار دفاع کند. با توجه به این روند می‌توان گفت که این محدوده قیمتی، یک کف حمایتی برای این ارز است. قیمت بیت کوین دو روز پیش بار دیگر به حدود 44000 دلار رسید و در هفته‌ی اخیر برای سومین بار این رقم را ملاقات کرد. بعد از رسیدن به 44 هزار، مجدداً شروع به احیا کرد و رشد کرد.

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

 

طبق اعلام برخی از تحلیل گران، فروش بیت کوین توسط ماینرها، باعث این افت قیمت بوده است. سومین باری که بیت کوین توانست در این محدوده خودش را احیا کند، یک دیدگاه بسیار امیدوارکننده ارائه می‌کند چراکه طبق اطلاعات گلاسنود شاخص SOPR شاهد یک بازیابی کامل بوده است. این شاخص نشان‌دهنده‌ی آن است که خروجی خرج کرد کاربران در هنگام انجام تراکنش‌ها، در وضعیت سود بوده‌اند یا ضرر!از شهریورماه امسال، این شاخص برای بار اول مجدداً منفی شده بود. گلاسنود دراین‌باره عنوان کرده است:

به‌طورکلی، دیروز شاهد ضرر درون زنجیره‌ای تحقق‌یافته ۲۳۴ میلیون دلاری بودیم. این کمترین میزان از آوریل سال ۲۰۲۰ است

در این میان افراد دیگری مانند فیلیپ سویفت نیز به منفی شدن این شاخص اشاره‌کرده بودند. او در توضیحاتی درباره صحبت‌های خود بیان کرده است:

SOPR در حال حاضر بازیابی شده است (سبز روی نمودار)، این یعنی حالا فروشنده در ضرر بیت کوین می‌فروشند. این یک سیگنال «خرید در کف» در بازار صعودی است. هم‌زمان با این اتفاق، نرخ تأمین سرمایه بازارهای مشتقه هم بازیابی شده است و صعودی است.

 

[irp posts=”24844″ name=”قیمت بیت کوین به زیر 48 دلار سقوط می‌کند اما آیا بازار درخطر است؟”]

 

اگر نگاهی به گذشته‌ی بازارهای مالی بی اندازیم، متوجه می‌شویم که ماه مارس معمولاً ماهی نزولی برای بازار ارزهای دیجیتال و حتی بازارهای سنتی بوده است. سویفت در اظهارنظری خصوصی نیز گفت:

فکر می‌کنم که مارس آهسته و همراه با تردید در بازارهای سنتی باشد، اما به‌طورکلی دیدگاهی صعودی در مورد بیت کوین دارم و انتظار دارم طی سه ماه آینده رشدی شدید داشته باشد.
معامله گران و تحلیل گران مختلفی مانند ویلی و معتقد هستند که ناحیه‌ی 45 هزار دلار یک ناحیه حمایت قدرتمند برای بیت کوین است و کاهش قیمت به این نقطه با خرید سنگین خریداران همراه می‌شود.

در این زمینه محققین سنتیمنت نیز بیان کرده‌اند عملکرد بیت کوین در این بازه قیمتی، سرنوشت همه‌ی بازار رمز ارزها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. آن‌ها عنوان کرده‌اند:

به ناحیه حمایت 44000 توجه کنید. این ناحیه شاخصی برای تمام ارزهای دیجیتال است. حواستان به فعالیت‌های درون زنجیره‌ای هم باشد.

باید در روزهای آینده منتظر باشیم تا ببینیم سرنوشت این روزها و هفته‌های پراسترس ارزهای دیجیتال و به‌ویژه بیت کوین چه خواهد شد! اخبار دنیای رمز ارزها را به‌صورت روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید. و اگر علاقه مند هستید تفاوت کوین و توکن را بدانید حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”20296″ name=”خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است؟”]

 

لینک منبع: https://arzdigital.com/bitcoin-sell-off-over-strong-buy-the-dip/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.