سیتی بانک به صعود بیت کوین خوش‌بین است

سیتی بانک به صعود بیت کوین خوش‌بین است

سیتی بانک اعتقاد دارد که به بیت کوین عملکرد خوبی در آینده خواهد داشت و به رشد خود ادامه خواهد داد. بر اساس گفته‌های دیوید بیلین که مدیر ارشد فناوری سیتی بانک است، آن‌ها اعتقاددارند که به دلیل توجه زیادی که به این ارز می‌شود و سرمایه‌گذاری‌های بیشتری که روزبه‌روز بر روی آن انجام می‌شود، آینده‌ی بیت کوین روشن خواهد بود. وی این‌طور گفت که بیت کوین می‌تواند بخشی از سرمایه‌گذاری یک شخص یا شرکت باشد اما تحلیل گران فرصت‌های بهتری نیز نسبت به بیت کوین مشاهده می‌کنند!

 

[irp posts=”20296″ name=”خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است؟”]

 

دیوید بیلین یکی از مدیران سیتی بانک است که یکی از زیرمجموعه‌های سیتی گروپ به‌حساب می‌آید و ارائه خدمات به افراد و خانواده‌های ثروتمند را انجام می‌دهد. او در وب‌سایت این مجموعه به‌عنوان یک متخصص ثروت! معرفی‌شده است. بیلین در مصاحبه‌ای که با یاهو فایننس در روز چهارشنبه داشت گفت:

من به مردم می‌گویم که به نظر من بیت کوین به دلیل میزان علاقه‌ای که در اطرافش وجود دارد، عملکرد خوبی خواهد داشت.

دیوید بیلین در سال 2009 به‌عنوان رئیس جهانی سرمایه‌گذاری‌های مدیریت‌شده به سیتی بانک اضافه شد و در سال 2017 نیز به‌عنوان رئیس سرمایه‌گذاری جهانی معرفی شد. او توضیح داده است که آن‌ها در مجموعه‌های Citi Private Bank و Citi Global Wealth بر روی سرمایه‌گذاری‌های اصلی و توجه بر فرصت‌طلبی در این زمینه تمرکز کرده‌اند.

بر اساس نظریات آن‌ها در یک سبد سرمایه‌گذاری سنتی، 85 درصد به سرمایه‌گذاری‌های اصلی اختصاص دارد و 15 درصد را می‌توان به سرمایه‌گذاری فرصت‌طلبانه اختصاص داد که بیت کوین در این قسمت جای می‌گیرد. حدوداً 2 ماه پیش بود که مجموعه سیتی اعلام کرد یک سازمان مدیریت ثروت ایجاد کرده است (Citi Global Wealth) که منجر به اتحاد تیم‌های مدیریت ثروت در GCB و گروه مشتریان سازمانی (ICG) می‌شود.

 

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

 

یکی از تلاش‌های بیلین آن است که مشتریان سیتی بانک بتوانند بیت کوین را تجربه کنند و حتی بخش کوچکی از دارایی خود را بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند. با دیدگاهی که بیلین و سیتی بانک نسبت به بیت کوین دارد و همچنین هدف کاری آن‌ها، بیت کوین می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای موفقیت آن‌ها باشد چراکه پتانسیل بالای خود را نشان داده است و حالا بسیاری از تحلیل گران بیت کوین را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین غول‌های اقتصاد دنیا می‌دانند.

با توجه به این‌که تیم‌ها و شرکت‌های مشاوره دهنده برای سرمایه‌گذاری نیز در حال تلاش برای به‌کارگیری بیت کوین در سبد سرمایه‌گذاری مشتریان خود هستند، به نظر می‌رسد باید همه‌ی مردم کم‌کم این ارز دیجیتال را به لیست دارایی‌های خود اضافه کنند تا در آینده حسرت از دست دادن آن را نخورند!
شما عزیزان می‌توانید اخبار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را از وب‌سایت ما پیگیری کنید. و همچنین اگر میخواهید با معایب استخراج بیت کوین با گوشی ، ارز فیات و ارز دیجیتال و فیبوناچی در بورس آشنا شوید توصیه میکنم حتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”27155″ name=”هدف جدید بیت کوین، بیش از 58 هزار دلار است”]

 

منبع: https://www.halakoei.academy/citi-executive-says-bitcoin-will-do-well/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.