سومین مرد ثروتمند مکزیک، بیت کوین را جایگزین طلا می‌خواند

هواداران بیت کوین، آن را جایگزینی برای طلا می‌دانند.

بیت کوین قطعا برای سومین مرد ثروتمند مکزیک، Ricardo Salinas Pliego، طلای جدید بحساب می‌آید. در توییتی در روز 27 ژوئن، Ricardo Salinas Pliego، این ادعا را تایید کرد که او بیت کوین را به عنوان یک سرمایه، به جای طلا، ترجیح می‌دهد. Pliego که به عنوان یکی از طرفداران بیت کوین شناخته می‌شود، همچنان بر سر عقیده خود مانده است. ضمن اینکه آمریکای جنوبی اخیرا به سمت سرمایه‌گذاری در بزرگترین رمزارز جهان متمایل شده است.

 

[irp posts=”40976″ name=”روز دوم کنفرانس میامی بیت کوین، اخباری داغ بدنبال دارد”]

 

او در پاسخ به توییت مدیرعامل MicroStrategy، Michael Saylor، گفت:” کاملا درست است، بیت کوین طلای جدید است، اما قابلیت حمل بالاتری دارد. انتقال بیت کوین از حمل تکه‌های طلا در جیب‌هایتان ساده‌تر است. البته من کاملا آگاهم که ممکن است توسط هواداران طلا مورد حمله قرار گیرم.” Saylor به ویدیویی از مصاحبه اخیر Pliego اشاره کرد که در آن بیان کرده بود که بیت کوین می‌تواند در زمینه حفظ سرمایه، براحتی دلار را شکست دهد.

Pliego بارها و در مصاحبه‌های مختلفی از بیت کوین طرفداری کرده و آن را تحسین کرده است. در این بین بحث‌ها در رابطه با بیت کوین علیه طلا همچنان ادامه‌ دارد. Peter Schiff، یکی از معروف‌ترین هواداران طلا در توییتر، بیت کوین را در مقابل این طلای با ارزش، ضعیف می‌خواند.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

وی در توییتی در روز جمعه نوشت:” بیشتر افرادی که بیت کوین را در رکود اخیر آن به 30000 دلار خریداری کردند، دیگر اقدام به خرید آن نخواهند کرد.” وی ادامه داد:” بیشتر خریداران کسانی خواهند بود که در هنگام رشد آن سود کرده‌اند. بنابراین رکود بعدی این ارز با حمایت خوبی مواجه نخواهد شد. خریداران جدید احتمالا هنگام رکود آن به 20000 دلار اقدام به خرید خواهند کرد.

البته تعداد آنها کمتر از خریداران دفعه پیش خواهد بود.” لازم به ذکر است که احتمال افت قیمت بیت کوین به 20000 هزار دلار کاملا ممکن است و توسط تحلیل‌گران بسیاری تایید شده است. هر چند که این هفته، شاهد بازگشت بیت کوین به مرز 30000 دلار بودیم. Pilego تنها فرد از آمریکای جنوبی نیست که طرفداری خود از بیت کوین را اعلام کرده است. اخیرا شاهد رشد این رمزارز در کشورهای آمریکای جنوبی بوده‌ایم.

 

[irp posts=”29028″ name=”رسیدن بیت کوین به 61800 دلار نشانه‌ی خوبی است!”]

 

منبع:https://cointelegraph.com/news/absolutely-right-to-think-of-bitcoin-as-the-new-gold-mexico-s-3rd-richest-man

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.