سناتورهای کاخ سفید، مخالف قوانین مالیاتی رمزارزی

سناتورهای کاخ سفید، مخالف قوانین مالیاتی رمزارزی

در روز چهارشنبه، برخی از سناتورهای ایالات متحده آمریکا اظهاریه ای را در رابطه با ساختار یک قبض مالیاتی که اخیرا توسط قانون گذاران این کشور تصویب شده، ارائه دادند. هر چند که به نظر می رسد این اظهاریه پشتیبانی کاخ سفید را به همراه دارد، لکن Janet Yallen، وزیر خزانه داری آمریکا، مخالفت خود را با این اظهاریه بیان کرده است. بنابه گزارشی که در روز جمعه توسط Washington Post منتشر شد، Yallen اعتراضات خود به این اظهاریه را، همراه سایر قانون گذاران، اعلام کرد.

 

[irp posts=”44074″ name=”مدیرعامل Coinbase، قوانین مالیاتی رمزارزی را بی معنی می خواند”]

 

او سناتور Ron Wyden را خطاب قرار داده و بیان کرده که اگر برخی تغییرات دیگری در این قبض اعمال می شدند، چندین شرکت رمزارزی مشخص که زمینه کار دلالان را مهیا می کنند نیز، مشمول این قانون می شدند. Wyden به همراه Cynthia Lummis و Pat Toomey، یکی از سه سناتوری است که پشت ماجرای این اظهاریه هستند. قبض زیرساختی اصلی که هم اکنون در مجلس سنا مورد بحث است، یعنی HR3684، قوانین سخت گیرانه تری برای کسب و کارهایی که با رمزارزها کار می کنند، تعیین می کند و از دلالان می خواهد تا گزارش انتقالات خود را ارائه دهند. این گزارشات شامل انتقالات دارایی های دیجیتالی می شود که بیش از 10000 دلار باشند.

 

[irp posts=”43502″ name=”ایلان ماسک، نسبت به آینده بیت کوین خوش بین است”]

این قانون همچنین بیان می کند که هر شخصی که مشغول به تایید انتقالات مختل شده دفتر کل باشد، دارایی های دیجیتال یا پروتکل های وابسته به آنها را توسعه دهد و یا با سخت افزارها و نرم افزارهای ماینینگ سر و کار داشته باشد، باید مالیات بیشتری پرداخت کند. اظهاریه ای که Wyden، Lummis و Toomey بیان کردند، خواستار تغییر توصیف این قبض از کلمه دلال می باشد که همین امر به بسیاری از فعالان حوزه رمزارزها این اجازه را می دهد تا مالیات بیشتری پرداخت نکنند.

 

[irp posts=”43414″ name=”هم‌موسس اتریوم از صنعت رمزارزها خداحافظی می‌کند”]

 

این اظهاریه پشتیبانی چهره های مشهورتری در فضای رمزارزی، مانند سناتور Rob Portman را نیز، به خود جذب کرد. در روز سه شنبه، Portman و سناتور Mark Warner و Krysten Sinema اظهاریه ای را در رابطه با این قانون بیان کردند که خواستار معاف شدن ماینرها و فروشندگان نرم افزارها، سخت افزارها و کیف پول ها از این قانون می شود. پس از این اظهاریه، Andrew Bates، سخنگوی کاخ سفید، اعلام کرد که دولت بایدن با اظهاریه Portman و Warner موافق است ولی با اظهاریه Wyden موافق نیست.

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/treasury-secretary-reportedly-against-amending-crypto-language-in-infrastructure-bill

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.