سقوط 10 درصدی بیت کوین!

سقوط 10 درصدی بیت کوین!

لازم به ذکر نیست که بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر رشد بسیار زیادی کردند و خیلی از آن‌ها رکورد قیمتی خود را شکستند. بیت کوین نیز در این مدت توانست 2 بار رکوردشکنی کند و بار اول باقیمت حدود 59 هزار دلار و بار دوم باقیمتی حدود 61 هزار دلار رکورد قیمت را در تاریخ خود شکست تا سال 2021 یکی از به‌یادماندنی‌ترین شروع‌ها را برای این ارز و سرمایه‌گذاران آن رقم بزند. پس از گذشت مدتی و با شروع فشارها علیه بیت کوین، قیمت این ارز شروع به پایین آمدن کرد و در بازه‌ی 50 تا 60 هزار دلار به نوسان درآمد.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

همواره در همه‌ی بازارها پس از یک یا چند رشد قیمت قابل‌توجه، باید انتظار یک اصلاح را هم داشته باشیم و این اتفاقاً این بار هم رخ داد و قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال درگیر اصلاح شدند. در این روزها سرمایه‌گذاران در انتظار هستند تا اصلاح به پایان برسد و بار دیگر شاهد رشد و رکوردشکنی‌های بعدی بیت کوین باشند.

بر اساس گزارش وب‌سایت کوین دسک قیمت بیت کوین با کاهشی معادل 10.2 درصد به 51304 دلار رسیده است. در روز گذشته وب‌سایت کوین دسک که یکی از معتبرترین منابع خبری حوزه ارزهای دیجیتال است، گزارشی را منتشر کرد که در آن اعلام‌شده بود تا ساعت 3:15 به‌وقت شهر مسکو، بیت کوین 10.2 درصد افت قیمت داشته است. در حال حاضر و در حین نوشتن این خبر این رقم بالاتر آمده و به سطح 53 هزار دلار رسیده است اما همچنان قیمت بیت کوین درگیر نوسان است.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

قیمت بیت کوین در اوایل ماه مارچ به بالاترین سطح خود رسیده بود و حالا با کاهشی که از خود نشان داده، بسیاری از سرمایه‌گذاران را نگران کرده است. تحلیل‌ها و بررسی‌های زیادی هستند که با استناد بر آن‌ها، می‌توان به دوباره قدرت گرفتن بیت کوین امید داشت و درعین‌حال نظرات منفی نیز وجود دارند. اگر بخواهیم نگاهی منطقی به این موضوع داشته باشیم و آینده‌ی بیت کوین را پیش‌بینی کنیم، باید منتظر قدرت‌نمایی دوباره‌ی آن باشیم. افزایش حجم بازار، افزایش مقبولیت اجتماعی، استفاده‌ی کمپانی‌های بزرگ از بیت کوین، ورود دولت‌ها به سرمایه‌گذاری بر روی این ارز و … ازجمله دلایلی هستند که می‌توان با توجه بر آن‌ها متوجه شد که بیت کوین موضع خوبی را در اختیار دارد. همچنین حمایت خوب و قوی از جانب سرمایه‌گذاران دلیل دیگری است که در برابر افت قیمت‌های شدید این ارز مقاومت می‌کند و حتی گاهی با منتشر شدن خبر خرید حجم زیادی بیت کوین شاهد رشد قیمت نیز هستیم.

شما عزیزان می‌توانید به‌طور روزانه اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را از سایت ما مطالعه کنید تا همواره در جریان تازه‌های این حوزه قرار بگیرید و تصمیمات درست و به موقعی برای سرمایه‌ی خود بگیرید.

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

برای خرید و فروش بیت کوین میتوانید از این مقاله کمک بگیرید تا بتوانید با آن آشنا شوید.

منبع:

https://www.fasleqtesad.com/fa/news/655717/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%a8%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-10-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af-%d8%b3%d9%82%d9%88%d8%b7-%da%a9%d8%b1%d8%af

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.