سقوط بیت کوین به کمتر از 50 هزار دلار

سقوط بیت کوین به کمتر از 50 هزار دلار

بیت کوین که دوران خوبی را در ماه‌های گذشته تجربه کرده بود، با یک سقوط بزرگ و رد شدن از کف حمایتی 50 هزار دلاری، در محدوده‌ی 48 هزار دلار قرارگرفته است.

بر اساس گزارش کوین دسک، بیت کوین در روز گذشته قیمتی حدود 55 هزار دلار داشت و با کاهشی قابل‌توجه، به 51500 دلار رسید. با این کاهش قیمت، حجم فروش در بازار بالا رفت و منجر به سقوط بیشتر این ارز شد و نهایتاً قیمت به 48300 دلار رسید. امروز نیز قیمت بیت کوین حدود 48500 دلار بوده است و شاهد نوسان بزرگی از آن نبوده‌ایم. بر اساس آمار و ارقام، بیت کوین در طی شبانه‌روز گذشته، حدود 8 درصد از ارزش خود را ازدست‌داده است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

نظرات و تحلیل‌های زیاد و متنوعی را درباره بیت کوین از جانب افراد مختلف شنیده‌ایم که هر برخی مثبت و برخی منفی بوده‌اند. در این راستا، کی یانگ جو که به‌عنوان مدیرعامل شرکت CryptoQuant فعالیت می‌کند، گفته است:
داده‌های درون ‌زنجیره‌ای نشان می‌دهد که همچنان در بازار صعودی بلندمدت قرار داریم.

اگر بیت کوین همین روند را ادامه دهد و تا پایان هفته نوساناتی به این شکل داشته باشد، می‌توان گفت که کندل هفتگی آن با بيشترين میزان سقوط از ماه فوریه تاکنون مواجه شده است. در ماه فوریه 2021 نیز بیت کوین سقوطی 21 درصدی در یک هفته داشت! همچنین برخی از تحلیل‌ها نشان می‌دهند که سقوط به زیر میانگین متحرک 100 روزه (49 هزار دلار) می‌تواند زمینه‌ی افت قیمت بیشتر را هم فراهم کند و این سقوط ممکن است تا 46 هزار دلار ادامه داشته باشد.
طبق روند معمولی که تقریباً همیشه نیز اتفاق می‌افتد، سایر ارزهای دیجیتال از بیت کوین پیروی کردند و می‌توان گفت تقریباًهمه‌ی 20 ارز برتر بازار کاهش و افت قیمتی محسوس را تجربه کردند. ریپل حدود 20 درصد و اتریوم حدود 11 درصد از ارزش خود را از دست دادند و قیمت بایننس کوین نیز نزدیک به 6 درصد کاهش پیداکرده است.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

شما عزیزان می‌توانید اخبار و قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری نمایید تا همواره تصمیماتی درست و به‌موقع را برای سرمایه‌ی خود اتخاذ کنید. همچنین از شما درخواست می‌کنیم تا نظرات و پیشنهاد‌های خود را در بخش دیدگاه‌های این مطلب درج نمایید و ما را در ارائه‌ی خدمات بهتر یاری کنید.

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

منبع: https://arzdigital.com/bitcoin-breaks-below-50k-as-market-sell-off-continues/

برای اینکه با نحوه خرید و فروش بیت کوین آشنا شوید،در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.