سرمایه گذاری شد: 40 میلیون دلار بر روی اتریوم!

سرمایه گذاری شد: 40 میلیون دلار بر روی اتریوم!

شرکت Ether Capital Corporation، تصمیم گرفته است حدود 40 میلیون دلار بر روی شبکه بلاک چین بیکن اتریوم سرمایه گذاری کند. این مقدار سرمایه گذاری را می توان جزو بیشترین جذب سرمایه های تاریخ اتریوم دانست.

شرکت Ether Capital Corporation یکی از مطرح ترین شرکت ها در حوزه فناوری محسوب می شود. این شرکت قصد دارد طی سال های آتی پروژه وب نسخه 3.0 را به اجرا در بیاورد. در واقع این شرکت کانادایی مستقر در تورنتو همواره به دنبال جدیدترین طراحی ها و فناوری ها رفته است.

 

[irp posts=”50938″ name=”فعالیت بالای نهنگ ها در دوج کوین”]

اخیرا این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد بر روی بیکن چین اتریوم حدود 40 میلیون دلار آمریکایی – معادل 50 میلیون دلار کانادایی – سرمایه گذاری کند.
بیکن چین یک شبکه بلاک چین اثبات سهام بر روی شبکه بلاک چین اتریوم محسوب می شود. این شبکه یکی از برنامه های جدید اتریوم برای انتقال به مکانیسم های اجماع با مصرف انرژی کارآمدتر است.
اما این سرمایه گذاری از نظر بازار می تواند اهمیت بالایی داشته باشد. چرا که طی هفته های گذشته برای اولین بار میزان تسلط بیت کوین و اتریوم در نزدیکترین موقعیت نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند.

 

[irp posts=”50913″ name=”این بار با دوج کوین از تسلا خرید کنید!”]

 

از این رو این احتمال وجود دارد که در آینده نه چندان دور اتریوم بتواند جایگاه بیت کوین را از آن خود کند. از این رو این گونه سرمایه گذاری ها بر روی پروژه های جدید اتریوم می تواند زنگ خطر بزرگی برای سرمایه گذاران بیت کوین محسوب شود. حال باید منتظر ماند و دید که واکنش بازار به این سرمایه گذاری نسبتا عظیم چه خواهد بود.

[irp posts=”50891″ name=”مجله تایم ایلان ماسک را انتخاب کرد!”]

 

منبع:
https://coinchapter.com/ether-capital-announces-plans-to-stake-40m-worth-of-ethereum/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.