ساز مخالف، این بار از آمریکا

اخبار میداس سرمایه-ساز مخالف، این بار از آمریکا

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا طی یک مصاحبه با خبرگزاری یاهو مانند دفعات پیشین اعلام کرد که علاقه چندانی به ارزهای دیجیتال ندارد و تنها ارزی که او بسیار دوست دارد، دلار است. این اظهارات در زمانی از بازار بیان می شود که بیت کوین آماده صعود به مرز 50 هزار دلاری شده است.

از طرف دیگر جیمی دیمون مدیر عامل جی پی مورگان که از مخالفان سرشناس ارزهای دیجیتال محسوب می شود طی روز گذشته اعلام کرد که ارزهای دیجیتال به واقع ارزش ذاتی چندانی ندارند و اگر بازار به آرامش و تعادل واقعی برسد احتمالا ارزها با رقم های بسیار پایین تر باید معامله شوند.

 

[irp posts=”48065″ name=”توکن غیر مثلی به عنوان جایزه یک مسابقه معتبر بین المللی”]

 

جیمی دیمون با اشاره به سیاست های محدود کننده جدید دولت چین بیان کرد که تمامی دولت ها در نهایت با ارز دیجیتال مخالفت خواهند کرد. چرا که این ارزها عملا کنترل اقتصاد را از دست دولت خارج می کند و دولت چاره ای جز محدود کردن آن ندارد.
در واقع به نظر می رسد جیمی دیمون معتقد است که دولت آمریکا و سایر دولت های پیشتاز و مدعی در ارز دیجیتال راه کشور چین را پیش گرفته اند و احتمالا بعد از به قدرت رسیدن ارزهای دیجیتال در این کشور سیاست های محدود کننده و سرکوبگرانه ای علیه آن آغاز شود.

 

[irp posts=”48039″ name=”برنامه های غیر متمرکز در بین پر سودترین های یک سال گذشته”]

 

البته جیمی دیمون و ترامپ که از مخالفان برجسته ارزهای دیجیتال محسوب می شوند، همواره سخنانی از این دست داشته و دارند، اما نکته مهم اینجاست که در زمان اصلاح بازار خبرهای مثبت و امیدوار کننده ای از تصمیمات مثبت دولت آمریکا برای ارزهای دیجیتال به گوش می رسد و حال که بازار از اصلاح خارج شده و به نظر می رسد به نوعی جنگ روانی علیه آن آغاز شده است.
با منتظر ماند و دید که آیا این جنگ های روانی ادامه دار خواهد بود یا خیر؟ مرز روانی 50 هزار دلار نشان دهنده موفقیت پیروز این جنگ ها خواهد بود.

 

[irp posts=”48034″ name=”رنرنبیت هم تعطیل می شود!”]

 

منبع:

 

https://news.bitcoin.com/donald-trump-crypto-i-dont-want-other-currencies-coming-out-hurting-dollar/

https://u.today/jpmorgan-ceo-says-bitcoin-has-no-intrinsic-value-after-claiming-that-its-price-could-rise-10x

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.