ساخت مستندی برای دفاع از بیت کوین

ساخت مستندی برای دفاع از بیت کوین

با بالا گرفتن بحث‌ها در رابطه با تاثیراتی که بیت کوین بر آب و هوا می‌گذارد، گروهی از سرمایه‌گذاران و حامیان قدم جلو گذاشته‌اند تا از بزرگترین دارایی دیجیتال دنیا، با کمک سرمایه‌گذاری گسترده بر روی یک فیلم مستند مبارزه با FUD، دفاع کنند. هدف این فیلم که اولین بار توسط Brad Mills، سرمایه‌گذار، میزبان پادکست و هوادار بیت کوین، در توییتر منتشر شد، این است که پاسخی قاطع به این سوال که چرا بیت کوین زودتر از دولت‌ها، به رفتن جهان به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر کمک می‌کند، خواهد داد.

[irp posts=”29442″ name=”ازنظر جفری ساکس بیت کوین هیچ ارزشی ندارد!”]

وی در توییتی نوشت: “من فیلم‌سازی را پیدا کردم تا فیلمی کوتاه، در پاسخ به اینکه چرا بیت کوین سریع‌تر از دولت‌ها به رفتن جهان به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر کمک می‌کند، بسازد. هزینه این فیلم تنها 20 الی 30 هزار دلار خواهد بود. من 5000 دلار در آن سرمایه‌گذاری می‌کنم، کس دیگری با ما همراه می‌شود؟” Brad Mills، به عنوان کارگردان، Jamie King را انتخاب کرده است که با فیلم Steal This Film شناخته می‌شود، که فیلمی مستند در رابطه با BitTorrent و نمونه‌ای از یک فیلم ساخته شده با سرمایه‌های مردمی می‌باشد. در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف، King گفت که ماجرای مصرف انرژی بیت کوین، او را برای ساخت این فیلم تحریک کرده است.

سرمایه‌گذاران بدنبال ساخت مستندی برای دفاع از بیت کوین هستند.King گفت: ” ایده‌ی این پروژه‌ جدید که هم اکنون در حال جذب سرمایه برای آن هستیم، در نتیجه افزایش توجهات به مصرف انرژی توسط بیت کوین بوجود آمد. مشخصا یکی از دلایل بوجود آمدن این ماجرا، نپذیرفتن بیت کوین به عنوان یک شیوه پرداختی، توسط ایلان ماسک بوده است.” در اوایل این هفته میلیاردر معروف، ایلان ماسک، در توییتی نوشت که شرکت وی، تسلا، دیگر بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداختی نمی‌پذیرد، توییتی که باعث شد تا اتهام دورویی به وی بزنند که البته محتوای این توییت هم به سرعت در رسانه‌ها منتشر شد.

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

البته جالب است بدانید که King و افرادش به دنبال بحث کردن بر سر اینکه بیت کوین یک تکنولوژی پاک و مفید است، نیستند. او در این باره گفت: ” من فکر می‌کنم مهم است که تصدیق کنیم بیت کوین انرژی مصرف می‌کند و مقدار آن هم زیاد است و این بخشی از طراحی آن است. سوالی که باید به جواب آن برسیم این است که آیا ارزشش را دارد؟” او همچنین گفت که کسانی که در پاسخ به این سوال نه می‌گویند، قطعا تحقیق نکرده‌اند.

[irp posts=”24998″ name=”استخراج اتریوم پرسودتر از بیت کوین است”]

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/maximalists-at-the-movies-bitcoiners-crowdfunding-anti-fud-documentary-film

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.