ساخت حساب بیت کوین تصویری در سریع ترین زمان + تصویر

ساخت حساب بیت کوین و مفهوم بیت کوین

وقتی از ساخت حساب بیت کوین صحبت می کنیم، احتمالا این گونه تصور می شود که باید به جایی خاص یا سایتی مشخص و متمرکز مراجعه کنیم و در آن جا درخواستی را مبنی بر ساخت حساب بیت کوین ثبت کنیم. اما ساخت حساب بیت کوین ساده تر از این حرف ها می باشد.

قبل از این که بخواهیم تمام مراحل ساخت حساب بیت کوین را با یک دیگر طی کنیم و برای شما آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین را داشته باشیم، بهتر است با چند مفهوم آشنا شویم. این مفاهیم خود به خود به شما کمک می کند که بتوانید درک درستی از ساخت حساب بیت کوین داشته باشید همچنین می توانید به راحتی اقدام به خرید ارز دیجتال در تاپ چنج کنید. با ما در این مسیر همراه باشید.

ساخت حساب بیت کوین و مفهوم بیت کوین

 

بیت کوین چیست؟ اولین سوالی که برای ساخت حساب بیت کوین باید از خود بپرسیم این است که بدانیم دقیقا بیت کوین چیست؟ بیت کوین آیا چیزی شبیه به دلار یا ریال است و برای نگهداری آن باید در بانک های رسمی و مشخص افتتاح حساب کنیم یا نه؟

بیت کوین در واقعیت و ذات خودش تنها یک کد رمز است. این کد رمز توسط سخت افزار و سیستم کامپیوتری استخراج می شود و چون به صورت یکتا می باشد و هیچ کپی از روی آن وجود ندارد ارز پیدا کرده است. اما این ارزش زمانی خودش را نشان می دهد که بدانیم بیت کوین بر روی پلتفرم یا بهتر بگوییم بر روی یک سیستم شبکه ای نوین به نام بلاک چین راه اندازی شده است.

در واقع بلاک چین یک دنیای بسیار بزرگ و جالب است که توانسته بسیاری از مسائل و مشکلات دنیای اینترنتی را یک تنه حل کند. در کلام ساده تر اینترنت و دنیای شبکه امروزی دارای یک ضعف بسیار اساسی و مهم است که باعث شده اطلاعات همیشه مورد حمله هکرها قرار بگیرد و آن متمرکز بودن این سیستم است.

در واقع شبکه های امروزی همه وابسته به یک منبع و مرکز به نام سرور می شود. هر گروه یا شرکتی که سرورهای جامع تر و گسترده تری داشته باشد در واقع قدرت بیشتری در دنیای شبکه دارد.

به طور مثال گوگل به عنوان مهمترین و بزرگ ترین شرکت دنیای اینترنتی تنها به این خاطر مطرح است که توانسته بیشترین گردش اطلاعات در دنیای اینترنت را داشته باشد. اطلاعات موجود در سرورهای گوگل که در سراسر دنیا پخش شده اند به اندازه بزرگ و گسترده است که عملا گوگل بزرگ ترین غول دنیای اینترنت است. اما بلاک چین با حذف سرور این تمرکز را از بین برده است و شبکه ای غیر متمرکز در اختیار کاربران قرار داده است. این موضوع است که ساخت حساب بیت کوین را جذاب کرده است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

ساخت حساب بیت کوین و اهمیت بلاک چین
آموزش باز كردن حساب بیت کوین

ساخت حساب بیت کوین و اهمیت بلاک چین

 

سوال اصلی که اکنون مطرح می شود این است که در ساخت حساب بیت کوین و به طور کلی در تمام موارد مربوط به ارزهای دیجیتال این تمرکز زایی و غیر متمرکز کردن به چه کاری می آید؟ پاسخ این مسئله می تواند مسیر روشن تری برای ساخت حساب بیت کوین در اختیار ما بگذارد.

در واقع با حذف سرورها و ایجاد یک دنیای غیر متمرکز دیگر اطلاعات قرار نیست در اختیار شرکتی خاص یا دولتی مشخص قرار بگیرد. این بار این خود کاربران هستند که می توانند خودشان خودشان را مدیریت کنند.

در کلام ساده تر هر کاربر می تواند در ازای دریافت جایزه و هدیه مانند بیت کوین بخشی از سیستم سخت افزاری خود را در اختیار شبکه بگذارد این گونه مجموعه این قدرت های سخت افزاری در کنار یکدیگر نقش سروری را بازی می کند که کاملا غیر متمرکز است و هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد.

بنابراین عملا برای ساخت اکانت بیت کوین نیازی نیست به یک سایت، ارگان یا شرکتی خاص مراجعه کنیم. هر سایت و شرکتی که بتواند خدمات مناسب را به ما ارائه بدهد می تواند گزینه ای مناسب برای ساخت حساب بیت کوین محسوب شود.

ساخت حساب بیت کوین و یک تعریف دقیق تر
ساخت والت بیت کوین-چگونه حساب بیت کوین بسازیم

ساخت حساب بیت کوین و یک تعریف دقیق تر

 

در واقع نکته مهمی که باید در مورد ساخت حساب بیت کوین بدانید این است که عملا آن چیزی که در دنیای بلاک چین اهمیت دارد کاربرد است و نه هیچ چیز دیگر. از این رو هر چیزی که بتواند کاربری خودش را ثابت کند یا مورد کاربرد دیگران قرار بگیرد می تواند به حیات خود ادامه دهد.

در مورد ساخت حساب بیت کوین این نکته بسیار قابل اهمیت است که بیت کوین خود به عنوان ارزی محسوب می شود که هیچ کس نمی تواند آن را رهگیری کند و هیچ هکر حرفه ای نیز نمی تواند به صورت مستقیم در این رمز ارز تغییری ایجاد کند یا آن را بدزدد، این سطح از امنیت که توسط دنیای بلاک چین مدیریت شده است، اتفاقی است که عملا بیت کوین را جذاب کرده است و کاری می کند که ساخت حساب بیت کوین برای هر کاربری جذاب باشد و هر کاربری بخواهد که تعدادی از این رمز ارزها داشته باشد.

همین کاربرد بالای بیت کوین که موجب ساخت حساب بیت کوین می شود، کم کم تقاضا را در بازار ارزهای دیجیتال افزایش داده است و همین موضوع باعث شده است که عملا بیت کوین به عنوان یک بازار خوب سرمایه گذاری نیز مطرح شود. از این رو ساخت حساب بیت کوین بیشتر و بیشتر خواهان و طرفدار پیدا کرده است.

اما سوال اصلی ما در این مقاله و متن این بود که چگونه می توانیم دست به ساخت حساب بیت کوین بزنیم؟ در ادامه نحوه ساخت اکانت بیت کوین را به طور کامل بیان می کنیم.

ساخت حساب بیت کوین را یاد بگیریم!
ساخت اکانت بیت کوین

ساخت حساب بیت کوین را یاد بگیریم!

 

همانطور که بیان شد افزایش قیمت و ارزش بیت کوین و همچنین شناخت پلتفرم بلاک چین ما را به این نقطه می رساند که گویی نظام اقتصادی آینده قرار است در گرو بیت کوین و ارزهای دیجیتال باشد. از این رو لازم است که دست به ساخت اکانت بیت کوین بزنیم. اما برای ساخت حساب بیت کوین و باز کردن حساب بیت کوین به چه چیزهایی احتیاج داریم؟

اگر نمیدانید ارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟ این مقاله به شما کمک میکند تا اطلاعات جامعی کسب نمایید.

به طور کلی همه ما می دانیم که در همه جای دنیا وقتی داستان پول و اقتصاد به میان می آید مسئله امنیت و احراز هویت و … بسیار مهم و حیاتی می شود. از این رو به نظر می رسد که باز کردن حساب بیت کوین نیز باید شرایط خاصی داشته باشد و مدارک مشخصی نیز بخواهد.

همانطور که تا اینجای داستان مشخص شده است، بیت کوین یک ارز جهانی محسوب می شود که تمام دنیا می تواند از آن استفاده کند. از این رو به نظر می آید اگر برای ساخت حساب بیت کوین نیاز به مدارکی هم باشد باید این مدارک به صورت جهانی در نظر گرفته شود. مثلا چیزی مانند پاسپورت!

اما نکته ای که وجود دارد این است که برای ساخت حساب بیت کوین هیچ دولت یا ارگان مشخصی قرار نیست تعیین تکلیف کند. چرا که ذات دنیای بلاک چین بر غیر متمرکز بودن قرار دارد. از این رو تا به امروز قانون چندان مشخص و سفت و سختی برای احزار هویت و ساخت اکانت بیت کوین در نظر گرفته نشده است. در ادامه در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

ساخت حساب بیت کوین یعنی چه؟
آموزش ثبت نام بیت کوین – ثبت نام در سایت بیت کوین

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

ساخت حساب بیت کوین یعنی چه؟

 

به طور کلی ساخت حساب بیت کوین به این معنی است که شما از یک کیف پول الکترونیکی استفاده کنید. این کیف پول حکم حساب بانکی شما را خواهد داشت و تمام ارزهای دیجیتال شما مانند بیت کوین به این حاسب الکترونیکی واریز و از آن برداشت می شود. این کیف پول ها دارای یک شماره و آدرس عمومی می باشد که شما با در اختیار گذاشتن آن می توانید رمز ارز خودتان را جا به جا کنید!

در دنیای اینترنت ده ها کیف پول وجود دارد که شما می توانید برای ساخت حساب بیت کوین و ایجاد حساب بیت کوین از آن ها استفاده کنید. غالب آن ها برای جذب مخاطب سعی کرده اند که به دریافت ایمیل و کد تایید آن اکتفا کنند و چندان نیاز خاصی به مدارک دیگر وجود ندارد.

البته در نظر داشته باشید که در بین این کیف پول ها، انواع غیر معتبر و تقلبی نیز وجود دارد. در ادامه ما آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین در کیف پول بلاک چین به عنوان قدیمی ترین و پر آوازه ترین کیف پول معتبر در دنیا قرار دادیم. این مراحل کاملا ساده و مشخص است.

اگر میخواهید بدانید مدت‌زمان انتقال بیت کوین به کیف پول چقدر است حتما این مقاله را بخوانید.

 

ساخت حساب بیت کوین در کیف پول بلاک چین
ساخت بیت کوین

ساخت حساب بیت کوین در کیف پول بلاک چین

 

برای شروع وارد صفحه https://login.blockchain.com/#/signup شوید. در این صفحه شما چند فیلد خالی ( مطابق تصویر) مشاهده می کنید.

 

ساخت حساب بیت کوین
ورود به حساب بیت کوین

تنها کاری که باید برای ساخت حساب بیت کوین انجام دهید این است که این سه جای خالی را پرکنید.

در جای خالی شماره 1 شما با ارائه یک ایمیل معتبر به نوعی راه ارتباطی خودتان با بلاک چین را مشخص می کند و در فیلد های 2 و 3 شما رمز دلخواه خودتان را که برای ورود به حساب بیت کوین از آن استفاده خواهید کرد را وارد می کنید.

به همین سادگی! ساخت حساب بیت کوین شما انجام شد. شما با رفتن به صفحه ایمیل خودتان متوجه خواهید شد که بلاک چین برای شما یک ایمیل تایید فرستاده است. با وارد شدن به لینک داده شده در این ایمیل حساب شما فعال شده و می توانید به سادگی از آن استفاده کنید!

 

چند نکته مهم در مورد ساخت حساب بیت کوین

چند نکته مهم در مورد ساخت حساب بیت کوین

 

نکته مهمی که وجود دارد این است که ایران به سبب قوانین تحریم تجاری و پولی و مالی عملا امکان تجارت آزاد با دنیا را از دست داده است. از این رو تمام کاربران ایرانی از طرف شرکت های معتبر جهانی مانند همین بلاک چین تحت تحریم قرار دارند و اجازه ساخت حساب بیت کوین نمی دهند.

اما شما بدون ایجاد حساب بیت کوین نمی توانید اقدام به خرید و فروش بیت کوین و سرمایه گذاری روی آن کنید. به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از وی پی ان های حرفه ای و معتبر که تنها یک رنج کشور مشخص را به شما می دهد دست به ساخت حساب بزنید.

یادتان باشد که برای ورود به حساب بیت کوین بزنید. در غیر این صورت به سرعت توسط تیم امنیتی بلاک چین یا هر کیف پول دیگر شناسایی خواهید شد و این گونه سرمایه شما به هر مقدار و هر شکلی که باشد سریعا بلوکه می شود. بنابراین باید در این مورد دقت بسیار بالایی داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

 

[irp posts=”37307″ name=”اتریوم، قدرتمندتر از همیشه رو به بالا می‌رود”]

 

میداس سرمایه مقاله ای به نام هک بیت کوین اندروید ،  بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران ، خرید لایت کوین ، ماینر لایت کوین و دانلود کیف پول لجر تهیه کرده، اگر میخواهید در این باره اطلاعات خوبی کسب کنید توصیه میکنم این مقاله را بخوانید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saleh_Mahdi
Saleh_Mahdi
2 سال قبل

سلام من اکانت ایجاد کردم ولی فورم مراحل تائید نتوانستم پر کنم
لطفا به ایمل ام راهنمایی کنید

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  Saleh_Mahdi

سلام
متاسفانه بایننس الان به کاربران ایرانی اجازه ثبت نام را نمیدهد

مریم
مریم
1 سال قبل

سلام کشور ایران نیست توی فرم اول
من چیکار کنم الان؟
لطفا راهنمایی کنید.

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.