ریزش بیش از نیم تریلیون دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال در اولین ماه سال نوی میلادی

ریزش بیش از نیم تریلیون دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال در اولین ماه سال نوی میلادی

بازار ارزهای دیجیتال اولین ماه از سال جدید میلادی ( 2022 ) را در حالی به پایان می برد که با از دست دادن بیش از 500 میلیارد دلار از ارزش خود به رقم 1.7 تریلیون دلاری رسیده است. این بدترین عملکرد بازار در ماه های ژانویه از سال 2015 محسوب می شود.

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

بازار ارزهای دیجیتال قبل از ماه ژانویه ارزشی بالغ بر 2.2 تریلیون دلار داشت و این ارزش در زمان اوج بازار نزدیک به 2.7 تریلیون دلار بود. با توجه به این مسئله می توان گفت که در ماه اخیر بازار ارزهای دیجیتال بیش از نیم تریلیون دلار در یک ماه و نزدیک به یک تریلیون دلار نسبت به زمان اوج بازار ارزش خود را از دست داده است.
در این بین بیت کوین با از دست دادن بیش از 45 درصد، اتریوم نزدیک به 45 درصد، میم کوین هایی مانند دوج کوین و شیبا نزدیک به 80 درصد ارزش خودشان را نسبت به زمان اوج از دست داده اند.

 

[irp posts=”51625″ name=”آیا امکان ریزش قیمت بیت کوین تا مرز 20 هزار دلاری وجود دارد؟”]

اگر به تاریخ بازار ارزهای دیجیتال نگاه کنیم متوجه می شویم که بازار بعد از یک صعود خیلی عالی درگیر اصلاحی عمیق و نسبتا طولانی ( 4 الی 5 ماهه ) شده است. از این رو به نظر می رسد این بار نیز بازار روند سابق خود را پیش گرفته است و احتمالا بعد از مدتی شاهد ثبات و سکون در بازار خواهیم بود. این روندی است که طی سال های گذشته اتفاق افتاده است.

 

[irp posts=”25410″ name=”جدیدترین قوانین ارز دیجیتال در ایران چیست؟”]

 

بنابراین طبق پیش بینی ها به نظر می رسد بازار به کف قیمتی خود رسیده و احتمالا اصلاح قیمتی تمام شده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بازار می تواند خودش را در این محدوده تثبیت کند یا خیر. در صورت تثبیت باید آماده مدت زمان نسبتا طولانی برای رنج زنی بازار باشیم. نظر شما چیست؟

منبع:
https://cryptobriefing.com/crypto-market-closes-worst-january-performance-since-2015/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.