روی خوش تسلا به دوج کوین

روی خوش تسلا به دوج کوین

طی ساعات گذشته مدیرعامل تسلا موتور – ایلان ماسک – اعلام کرد که قیمت گذاری برخی از محصولات این شرکت بر اساس دوج کوین شروع شده است و مشتریان این برند می توانند به زودی به واسطه دوج کوین اقدام به خرید این محصولات کنند.

 

[irp posts=”51513″ name=”روی خوش اروپا در سال 2022 به ارزهای دیجیتال”]

روز گذشته ایلان ماسک با اعلام خبر قبول دوج کوین به عنوان یک ارز معاملاتی عملا باعث شد که ارزش این ارز دیجیتال حدود 15 درصد افزایش پیدا کند. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که هنوز تسلا محصولات خودرویی خودش را با دوج کوین به فروش نمی رساند. بلکه امکان خرید سایر محصولات تسلا مانند دوچرخه و … به واسطه دوج کوین امکان پذیر شده است.

 

[irp posts=”51509″ name=”بزرگ ترین بانک ایتالیایی از موضع خود عقب نشست”]

به نظر می رسد ایلان ماسک این بار با احتیاط بیشتری با ارزهای دیجیتال و قبول آن ها در شرکت خود برخورد کرده است. اما به هر حال همین قبول فروش محصولات به واسطه دوج کوین می تواند تاثیر مثبتی در بازار داشته باشد. اما فارغ از این موضوع سوال مهم این است که آیا اساسا دوج کوین می تواند جای بیت کوین را در معاملات تجاری بگیرد؟ ظاهرا ایلان ماسک قصد دارد قدرت بیت کوین در بازار را کم کند. از این روست که دوج کوین و دیگر ارزهای میانی بازار را ارزشمند جلوه می دهد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بیت کوین می تواند از سقوط اخیر خود نجات پیدا کند یا خیر.

 

[irp posts=”51487″ name=”تاثیر مستقیم بازار ارزهای دیجیتال با سایر بازارهای سرمایه ای”]

 

منبع:
https://u.today/dogecoin-price-soars-as-tesla-starts-accepting-doge-for-some-products

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.