روی خوش اروپا در سال 2022 به ارزهای دیجیتال

روی خوش اروپا در سال 2022 به ارزهای دیجیتال

گرچه ارزهای دیجیتال سال 2022 را با سیر نزولی آغاز کرده اند، اما به نظر می رسد این سال می تواند سال سرنوشت سازی برای این بازار در دنیا باشد. طی روزهای گذشته خبری مبنی بر تاثیر گذاری بالای بازار ارزهای دیجیتال در سیستم اقتصاد سنتی منتشر شد. بر اساس این خبر وابستگی بازار ارزهای دیجیتال به این بازارها ارقامی مانند 0.6 می باشد.

 

[irp posts=”51487″ name=”تاثیر مستقیم بازار ارزهای دیجیتال با سایر بازارهای سرمایه ای”]

 

از طرفی دیگر روز گذشته بانک بزرگ ایتالیایی از موضع خود مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش مشتریانش در دنیای ارزهای دیجیتال خبر مثبتی برای این بازار محسوب می شد. همین روند امروز ادامه داشته است. امروز بانک مرکزی اسپانیا اعلام کرده است که قرار است در سال میلادی جدید بیش از 100 خودپرداز ارزهای دیجیتال در سراسر اسپانیا نصب شود و برخی از بانک های آلمان در پی ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند.

 

[irp posts=”51509″ name=”بزرگ ترین بانک ایتالیایی از موضع خود عقب نشست”]

به طور کلی به نظر می رسد که بازار ارزهای دیجیتال توانسته رابطه مستحکمی با اقتصاد سنتی ایجاد کند. بدین ترتیب بر خلاف تصور دوست داران سرسخت بازار ارزهای دیجیتال، این بازار قصد نابودی اقتصاد سنتی را ندارد. زیرا حیات امروز این بازار به همین سیستم سنتی وابسته است و از طرف دیگر بر خلاف ادعای مخالفان این بازار، عملا سیستم سنتی نیز بخشی از نیازهای خود را در دل این بازار پیدا کرده است. با مستحکم تر شدن این رابطه و ادامه روی خوش کشورهای مختلف دنیا به ارزهای دیجیتال به نظر می رسد سرانجام این بازار به دریای آرامش نزدیک تر شده است و می توان روزهای با ثبات تری را برای این بازار انتظار داشت.

[irp posts=”51461″ name=”بیت کوین به تاریخچه نقره گرفتار می شود؟!”]

 

منبع:
https://news.bitcoin.com/german-online-bank-n26-to-launch-cryptocurrency-trading-business-this-year/
https://u.today/100-bitcoin-atms-to-be-installed-in-spain-this-year

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.