رویدادهای اخیر فارکس

رویدادهای اخیر فارکس

همانطور که می بینید، جریان معاملات دارایی های بدون ریسک در ابتدای هفته کاری در بازار فارکس نیز قابل مشاهده است. به نظر می رسد کارآفرینان نیز از ترس رکود با عصا راه می روند.

معامله گران ممکن است تصمیم گرفته باشند که از بازار دور بمانند زیرا فدرال رزرو قرار است در روز چهارشنبه این هفته نرخ بهره را 75 واحد پایه دیگر افزایش دهد. بانک مرکزی آمریکا این کار را برای مبارزه با تورم فعلی انجام می دهد.

 

[irp posts=”55085″ name=”یکسان شدن قیمت یورو و دلار بعد از دو دهه”]

 

جانت الن، وزیر خزانه داری آمریکا دیروز هشدار داد که رشد اقتصادی آمریکا کند خواهد شد، اما گفت که رکود اجتناب ناپذیر است.

نگرانی‌ها در مورد کند شدن رشد اقتصادی پس از آن تشدید شد که شاخص‌های سرمایه‌گذاری تجاری پیشرو از موسسه S&P Global در منطقه یورو و آلمان در ماه جولای کاهش شدیدی را نشان دادند. شاخص مدیران خرید خدمات جهانی S&P ایالات متحده نیز برای اولین بار از ژوئن 2020 به زیر 50 چین همچنین شدت آزمایش COVID-19 خود را در شهرهای بزرگی مانند شانگهای و تیانجین افزایش داده است. این نکته نشان می دهد که بازگشت COVID-19  ممکن است منجر به نیاز به قرنطینه از چین شود که دومین کشور بزرگ اقتصاد جهان است.

با افزایش Omicron، تعداد بی سابقه استرالیایی های مبتلا به کووید در بیمارستان ها نیز افزایش یافته و این موضوع اعتماد سرمایه گذاران را خدشه دار کرده است.

 

[irp posts=”55196″ name=”تحلیل جلسات بانک مرکزی اروپا”]

 

در همین حال، روزنامه فایننشال تایمز روز شنبه گزارش داد که چین هشدار خصوصی شدیدی به دولت بایدن درباره سفر احتمالی نانسی پلوسی مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در ماه اوت داده است.

یک منبع آگاه به این خبرگزاری گفت که پکن قصد دارد در بحبوحه نگرانی ها در مورد بازسازی غول املاک چینی ، یک صندوق دارایی 44 میلیارد دلاری ایجاد کند.

اکنون بر اساس این اخبار دلسرد کننده از آسیا، شاخص های سهام این منطقه پس از فروش سهام آمریکا در روز جمعه در حال حاضر در قرمزی قرار دارند. معاملات آتی S&P 500 آمریکا نیز در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارند.

سرمایه گذاران نیز در انتظار انتشار گزارش های درآمدی ایالات متحده محتاط تر عمل کرده اند. این غول های فناوری آلفابت، گوگل و اپل  هستند.

این در حالی است که در گروه 10 ارز، دلار آمریکا که به پایین ترین سطح خود در دو هفته گذشته رسیده بود، دوباره در صدر قرار گرفت. دلیل این امر هجوم سرمایه گذاران به سمت دارایی های مطمئن است.

در این زمینه، محبوب ترین جفت ارز، یورو و دلار آمریکا چند روزی است که در حال کاهش است.

https://donyaye-trade.com/news/forex-important-events-25-july

[irp posts=”55077″ name=”تاثیر ارز ایالات متحده بر بازارهای  فارکس و سایر بازارهای آمریکا”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.