روز دوم کنفرانس میامی بیت کوین، اخباری داغ بدنبال دارد

روز دوم کنفرانس میامی بیت کوین، اخباری داغ بدنبال دارد

برخی از تاثیرگذارترین افراد در دنیای رمزارزها در روز دوم کنفرانس میامی بیت کوین 2021، بسیار خبرساز شده و سخنان ارزشمندی در رابطه با آینده غیرمتمرکزسازی به زبان آوردند. روز دوم با میز گردی حول چشم‌انداز کلانی از بیت کوین آغاز شد که در آن Mark Yusko، موسس Morgan Creek Digital، توجهات را به سمت نابودی دلار که دلیل آنهم چاپ بی‌پایان پول توسط وزارت خزانه‌داری دولت آمریکا است، جلب کرد.

 

[irp posts=”33830″ name=”کلاه‌برداری بزرگ در صرافی ترکیه‌ای؛ کشور چین اما در پی تولید ارز دیجیتالی ملی”]

 

او با ذکر اینکه دلار یکی از بزرگترین ارزهای بد دنیاست گفت:” 39 درصد کل دلارها، تنها در 12 ماه پیش ساخته شده‌اند.” این میز گرد داغ که حول موضوعات مربوط به بیت کوین و سیاست‌های مالی بود، توسط اسکیت‌باز افسانه‌ای، Tony Hawk، ادامه یافت که توضیح داد چه اتفاقی می‌افتد زمانی‌ که یک ضدفرهنگ، به مسیر اصلی راه می‌یابد. او در رابطه با بیت کوین گفت:” خیلی سریع بود، کاملا جهانی بود، برای من این آینده امور مالی بود.

من در سال 2012 بیت کوین خریدم.” Nakamoto Stage نیز دارای یک میز گرد بود که عنوان آن “موارد اخلاقی بیت کوین” بود و در آن سرمایه‌گذار، مدرس و تگزاسی برجسته یعنی Jimmy Song، در رابطه با اهمیت حقوق مالکیت صحبت کرد و گفت:” حقوق مالکیت اساسی‌ترین حقوق بشری است… هیچ قانونی بدون حقوق مالکیت وجود ندارد.”

هم‌بنیان‌گذار Lightning Labs، Elizabeth Stark و تحلیل‌گر ماکرو معروف، Lynn Alden، هر دو یک استیج مشترک داشتند که در آن در رابطه با عنوان ” بیت کوین برای میلیاردها نه میلیاردرها” صحبت کردند. Stark گفت:” میلیاردها نفر در جهان هستند که دسترسی به سرویس‌های مالی ندارند. بیت کوین بسیار مهم است.

 

[irp posts=”33700″ name=”صرافی‌های ارز دیجیتالی در کره جنوبی بسته خواهند شد؛ سخت‌گیری دولت‌ها ادامه دارد”]

 

” او اضافه کرد:” ما بسیار شنیده‌ایم که بیت کوین بد است، اما من عمیقا مشتاقم که این تکنولوژی را برای افرادی در جهان ارائه دهیم که اجازه حضور در توییتر را ندارند و یا حتی انگلیسی صحبت نمی‌کنند.” Alden نیز گفت:” در هر دهه، افرادی هستند که قربانی بدهی‌های دولت‌ها می‌شوند.

” او افزود که ما بیشتر باید بر روی کاربردهای بیت کوین تمرکز کنیم و نه فقط ظرفیت سرمایه‌گذاری آن. ” ایجاد زیرساخت بیت کوین در همه جا” عنوان بعدی Nakamoto Stage بود که در آن مدیرعامل Galaxy Digital، Mike Novogratz و هم‌بنیان‌گذار Paxos، Charles Cascarilla در رابطه با آن صحبت کردند. Novogratz گفت:” بیت کوین از جمله دارایی‌هایی است که از دلار آمریکا دور مانده.” او افزود که کاملا در رابطه با سرپرستی نهادی رمزارزها خوش‌بین است.(اگر میخواهید بدانید پیام بلاک شدن در بایننس چگونه است و درباره قوانین استخراج ارزهای دیجیتال و Lightning Network بدانید حتما این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”33368″ name=”ارز دیجیتال فیس بوک به مرحله‌ی آزمایش می‌رسد”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-2021-here-s-a-live-update-of-the-biggest-movers-and-shakers-of-day-2

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.