رنرنبیت هم تعطیل می شود!

اخبار میداس سرمایه-رنرنبیت هم تعطیل می شود!

رنرنبیت به عنوان یکی از مشهورترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال بر اساس سیاست های سختگیرانه دولت چین اعلام کرده است تا 30 اکتبر تمام فعالیت های این صرافی تعطیل می شود و هیچ گونه فعالیتی بعد از آن نخواهد داشت.
به نظر می رسد بعد از کوینکس، رنرنبیت بزرگترین صرافی چینی است که قصد دارد فعالیت های خودش را تعطیل کند. این خبر می تواند تاثیر مهمی در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

 

[irp posts=”47987″ name=”ایلان ماسک: دست نگه دارید!”]

دولت چین از ابتدای سال میلادی 2021 سیاست های سختگیرانه ای را علیه ارزهای دیجیتال اعمال کرده است. این سیاست ها باعث شده است که بسیاری از صرافی ها یا از خاک چین خارج شوند و یا این که فعالیت خودشان را تعطیل کنند. این در حالی است که چین تا سال گذشته برترین و پیشروترین کشور در زمینه ارزهای دیجیتال بود. به طوری که حتی مردم عادی توانایی خرید و فروش عادی با ارزهای دیجیتال را پیدا کرده بودند.

 

[irp posts=”47947″ name=”چین همچنان در مسیر مخالفت”]

اما مشخص نیست که چرا سیاست های دولتی در چین به یکباره تغییر جهت داد و باعث شد که صرافی های مانند رنرنبیت به کار خود پایان بدهند. این سیاست ها جنبه ای دیگر نیز دارد. در روزها و هفته های گذشته آمریکا از این فرصت استفاده کرده و به نوعی گوی سبقت در ارزهای دیجیتال را از چین ربوده است. عملا به نظر می رسد که ارزهای دیجیتال زمین بازی جدید اقتصاد نوین است. اگر این ارزها در آینده موفق باشند و بتوانند دنیا را به تسخیر خودشان در بیاورند عملا آمریکا بر اساس این سیاست های جدیدی که اتخاذ کرده می تواند همچنان به قدرت اقتصادی خودش ادامه دهد. باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید؟

[irp posts=”47907″ name=”نامزد جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا: باید ارز دیجیتال ذخیره کنیم!”]

 

منیع:

https://u.today/two-more-crypto-exchanges-to-ban-user-accounts-in-mainland-china

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.