رمزارزها جایگزین پول نقد؛ شرکت پرداختی کانادایی بر روی رمزارزها سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت CoinFund فردی کهنه‌کار را برای مدیریت بخش رشد مالی خود برمی‌گزیند.

Vanessa Grellet، فردی کهنه‌کار با 5 سال تجربه در شرکت نرم‌افزاری اتریوم یعنی ConsenSys، به عنوان رئیس جدید بخش رشد مالی CoinFund، به این شرکت خواهد پیوست. در بیانیه‌ای از طرف شرکت CoinFund در روز پنج‌شنبه، این گروه سرمایه‌گذاری اعلام کرد که Grellet مسئول هدایت بخش مالی این شرکت برای بیش از 50 کمپانی و پروژه خواهد بود. رئیس جدید بخش مالی این شرکت، قصد دارد تا پلی میان دو دنیای شرکت‌های سنتی و شبکه‌های متمرکز، ایجاد کند.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

وی در نظر دارد تا این کار را به واسطه ایجاد اتحادی میان پروتکل‌ها و پروژه‌های بلاک چین انجام دهد. Grellet در این باره گفت:” تیم من به عنوان شرکا و همکارانی خدمت می‌کنند که بنیان‌گذاران و تیم آنها را، در طول مسیرشان از یک شرکت نوپا تا تبدیل شدن به یک کمپانی گسترده و قدرتمند، حمایت و راهنمایی خواهند کرد. سرمایه‌گذاری‌های این شرکت‌ها در تیم رشد مالی ما، باعث می‌شود تا ما به واسطه تخصصمان، نیازهای شرکت‌های نوپا را پاسخ داده و تعهدی طولانی مدت به صنعت بلاک چین داشته باشیم.

” CoinFund در پروژه‌های مشهور زیادی در فضای رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده است. در سپتامبر 2020، این شرکت، بازار هنرهای دیجیتالی بر پایه توکن‌های غیرمثلی Rarible را پشتیبانی کرده و باعث افزایش رشد آن شد. این گروه سرمایه‌گذاری همچنین در تامین مالی رشد و گسترش صرافی Delta در بازارهای هندی در سال 2020، نقش موثری داشته است.

شرکت بزرگ پرداختی کانادایی، Nuvei، در حال مصاحبه‌ای با یک استارتاپ اسرائیلی جهت یک سرمایه‌گذاری 250 میلیون دلاری می‌باشد. این رویداد نشان‌دهنده آن است که صنعت در حال رشد پرداخت‌های الکترونیکی، به سمت ارزهای دیجیتالی حرکت می‌کند. بنابه گزارشات BlockBeats، انتظار می‌رود که قرارداد ما بین Nuvei و Simplex طی روزهای آینده نهایی شود. ارزش این قرارداد در حدود 200 الی 250 میلیون دلار برآورد شده است.

 

[irp posts=”33368″ name=”ارز دیجیتال فیس بوک به مرحله‌ی آزمایش می‌رسد”]

 

اما هنوز هیچ‌ یک از این دو شرکت، این قرارداد را به صورت عمومی اعلام نکرده‌اند. شرکت Nuvei با هدف‌گیری Simplex، مشخصا قصد دارد تا محدوده فعالیت‌های خود را در بازار ارزهای دیجیتالی گسترش دهد. در ماه مارس، Nuvei از حدود 40 ارز دیجیتالی حمایت کرد که به تاجران این حوزه این امکان را داد تا پرداخت‌های خود را از طریق بیت کوین، اتریوم و برخی دیگر از رمزارزها انجام دهند. پیشنهادات Simplex مبنی‌بر تبدیل پول نقد به رمزارزها، باعث رونق سرویس‌هایی می‌شود که افراد و کسب و کارها را قادر به خرید دارایی‌های دیجیتالی می‌کنند. این کمپانی اخیرا با Polkadot و مرورگر Opera و Visa نیز همکاری داشته است. به واسطه Simplex، Visa هم اکنون قادر است تا به مشتریان خود کارت‌های اعتباری رمزارزی بدهد.

در صورتی که علاقه مند هستید تا بدانید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری چیست؟ توصیه میکنم این مقاله را از دست ندهید.

 

[irp posts=”25166″ name=”سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام تهدید به شکایت کرد!”]

 

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/nuvei-eyeing-250m-acquisition-of-crypto-startup-simplex

https://cointelegraph.com/news/consensys-exec-joins-coinfund-to-assist-early-stage-blockchain-firms

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.