رمزارزها، شیوه پرداختی جدید حراجی‌ها و مسترکارت

رمزارزها، شیوه پرداختی جدید حراجی‌ها و مسترکارت

Sotheby’s، یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین خانه‌های مزایده جهان، اعلام کرده که رمزارزهای بزرگ و معروف را به عنوان شیوه پرداختی جدید در مزایده‌های جدید خود خواهد پذیرفت. مدیرعامل Sotheby’s، Charles Stewart، گفت که این شرکت بیت کوین و اتریوم را به عنوان شیوه پرداختی در مزایده‌های جدید خواهد پذیرفت. شیوه پرداختی جدید این شرکت در مشارکت با بزرگ‌ترین صرافی ایالات متحده آمریکا یعنی Coinbase، صورت خواهد گرفت.

[irp posts=”24738″ name=”آیا ایلان ماسک، ارز مارس کوین را می‌سازد؟”]

مدیر عامل این شرکت همچنین گفت: ” ما تقریبا مدتی است که به این موضوع فکر کرده‌ایم.” طبق گزارشات قبلی کوین تلگراف، خانه‌های مزایده جهانی در ماه‌های اخیر با اشتیاق بسیاری به سمت صنعت رمزارزها حرکت کرده‌اند. در ماه فوریه، خانه مزایده بریتانیایی، Christie’s، مزایده یک NFT از اثر دیجیتالی Mike Winkelmann را با نام “هر روز: اولین 5000 روز” معرفی کرد.

پای رمزارزها به حراجی‌ها باز می‌شود.طی یک نظرسنجی که توسط غول کارت‌های اعتباری، Mastercard، صورت گرفته است، نشان می‌دهد که 4 نفر از هر 10 نفر تصمیم دارند که از رمزارزها در سال آینده به عنوان یک شیوه پرداختی استفاده کنند. این نظرسنجی در 4 مه منتشر شد و عنوان آن ” رشد میل مشتریان برای پرداخت‌های دیجیتالی” بود که 15500 نفر از 18 کشور را شامل شده است. طی این نظرسنجی مشخص شد که جوانان بیشترین علاقه به رمزارزها را دارند و بیش از دو سوم یا 67 درصد آراء موافق را تشکیل می‌دهند و حتی به گفته خودشان، آنها نسبت به سال قبل پذیرش بیشتری نسبت به رمزارزها دارند. به علاوه مشخص شد که 77 درصد جوانان مایل‌اند تا بیشتر در رابطه با ارزهای دیجیتالی یاد بگیرند، در حالی که 75 درصد آنها گفته‌اند که اگر رمزارزها را بهتر درک کنند،

[irp posts=”33368″ name=”ارز دیجیتال فیس بوک به مرحله‌ی آزمایش می‌رسد”]

بیشتر از آنها استفاده خواهند کرد. جوانان در سازمان سرشماری ایالات متحده آمریکا، مردمی هستند که بین سال‌های 1982 و 2000 بدنیا آمده باشند که این بدین معناست که آنها در سال 2021 باید در رنج سنی بین 21 تا 39 سال باشند. حرکت‌ها به سمت گسترش دسترسی به رمزارزها هم اکنون آغاز شده است و در اواسط فوریه، مسترکارت اعلام کرد که از شیوه پرداختی دیجیتالی برای یک میلیارد کاربرش، برای استفاده در بیش از 30 میلیون مکان تجاری، پشتیبانی خواهد کرد.

مسترکارت رمزارزها را به شیوه‌های پرداختی خود اضافه می‌کند.ماینرهای رمزارزها در نیویورک، ممکن است که متحمل یک وقفه سه ساله شوند اگر که آخرین لایحه محیط زیست محور در مجلس سنای این کشور پذیرفته شود. لایحه سنای شماره 6486 نیویورک توسط سناتور دموکرات Kevin.S Parker، رئیس کمیته انرژی و مخابرات این کشور، مطرح شده و توسط چندین سناتور دموکرات دیگر نیز حمایت شده است. این لایحه به دنبال صدور یک وقفه قانونی برای فعالیت‌های استخراج رمزارزها می‌باشد، تا تاثیرات استخراج رمزارزها بر پایه سوخت فسیلی بر محیط زیست را کاهش دهد. این لایحه همچنین محدودیت‌هایی برای مراکز استخراج رمزارزها وضع می‌کند که باید تحت بازرسی تاثیرات زیست محیطی قرار گیرند و در صورتی که آن تاسیسات استخراج رمزارزها با اهداف تغییرات آب و هوایی نیویورک همسو نباشند، متوقف خواهد شد.

[irp posts=”29705″ name=”ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت”]

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/new-york-bill-proposes-to-ban-crypto-mining-for-3-years-over-carbon-concerns

https://cointelegraph.com/news/40-intend-to-use-crypto-for-payments-in-the-next-year-mastercard-survey

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.