رقابت فضایی جدید میان داج کوین و بیت کوین؛ کدام‌یک زودتر به فضا می‌رود؟

رقابت فضایی جدید میان داج کوین و بیت کوین؛ کدام‌یک زودتر به فضا می‌رود؟

به نظر می‌رسد یک رقابت فضایی مابین ایلان ماسک و BitMex در حال جریان است که در آن هر طرف قصد دارند رمز ارز انتخابی خود را اصطلاحاً به ماه بفرستند. در 4 ام ژوئن، صرافی اشتقاقی رمز ارزی معروف BitMEX اعلام کرد که قصد دارد تا شرکت رباتیک فضایی Astrobiotic فنّاوری را در مأموریت جدید آن در ارسال اولین موشک تبلیغاتی خود به ماه در ربع چهارم سال 2020 حمایت کند. این شرکت ذکر کرد که این مأموریت قرار است اولین نمونه از یک شرکت خصوصی باشد که گروهی از شرکای دولتی، آکادمیک، صنعتی و بین‌المللی را به فضا هدایت می‌کند و در این میان BitMEX قصد دارد که نوعی بیت کوین فیزیکی را به سطح ماه بفرستد.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

با اشاره به ایلان ماسک به‌عنوان یک قهرمان داج کوینی، BitMEX افزود:” ما نظری علیه داج کوین نداریم، فقط حس کردیم که درست‌تر این است که ابتدا بیت کوین به آنجا برسد.” به دنبال این بیانیه، ایلان ماسک اخباری مبنی بر اینکه SpaceX قصد دارد محموله‌ای با سرمایه داج کوینی را در اولین موشک خود به ماه ارسال کند، منتشر کرد و افزود که داج کوین اولین رمز ارزی خواهد بود که در سال آینده به فضا سفر خواهد کرد.

بیت کوین و داج کوین، در حال رقابت برای سفر به فضا هستند.ایلان ماسک در پاسخ به جاه‌طلبی جدید فضایی BitMEX در توییتر خود نوشت:” یک رقابت فضایی آغازشده است.” درحالی‌که بیشتر پاسخ‌ها به توییت ایلان ماسک توسط دنبال کنندگان او صورت گرفت که ارسال داج کوین به‌عنوان اولین رمز ارز به فضا را تشویق می‌کردند، برخی دیگر ذکر کردند که مشکلات بزرگ‌تری نسبت به اینکه کدام رمز ارز باید اول به فضا ارسال شود، بر روی زمین وجود دارند. در این میان که چندین پروژه به دنبال امکان ایجاد زیرساخت رمزارزها در فضا هستند و این ایده‌ها موجب ایجاد تصوراتی چون مأموریت داج کوینی ماسک شده‌اند،

 

[irp posts=”38947″ name=”3 چیز که می‌توانید با بیت کوین به‌راحتی بخرید!”]

 

برنامه مدیرعامل تسلا برای خروج رمزارزها از این دنیا، اولین برنامه در این زمینه نیست. به نظر می‌رسد که Blockstream اولین شرکت پیشرو در استفاده از ماهواره‌های رمز ارزی بوده است که در سال 2017 ماهواره‌هایی را به‌منظور گسترش تراکنشات بیت کوین از فضا، پرتاب کرد. در آگوست 2020، Robonomics و Kusama برنامه‌ای جاه‌طلبانه را به‌منظور توسعه یک سازه درون سیاره‌ای بیان کردند که قادر به انتقال داده‌ها بین مریخ و زمین، با استفاده از شبکه Kusama، باشد. CryptoSat نیز اخباری در رابطه با برنامه جاه‌طلبانه خود برای پرتاب یک نانوماهواره به‌اندازه یک ماگ قهوه‌خوری به فضا، در نوامبر 2017 منتشر کرد که منظور این برنامه، عملکرد ماهواره به‌عنوان یک ماژول رمزنگاری‌شده جدا از مدار بوده است.(اگر علاقه مند هستید بدانید کدام افزايش سرمايه بهتر است حتما این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/doge-vs-btc-elon-musk-declares-crypto-space-race-with-bitmex-has-begun

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.