رفتن دوج کوین به ماه!

رفتن دوج کوین به ماه!

بنا بر گفته‌ها، تاکنون 12 نفر روی ماه پا گذاشته‌اند و هیچ ارزی همراهشان نبوده است. از طرفی ایلان ماسک که مدت‌هاست درباره ارزهای دیجیتال، به‌خصوص درباره‌ی دوج کویت صحبت می‌کند، شرکت اسپیس ایکس را رهبری می‌کند. این شرکت که در ماه‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای پرتاب فضاپیما داشته است، یکی از پیشگامان این عرصه به‌حساب می‌آید. با کنار هم قرار دادن این موارد، می‌توان در نظر گرفت که احتمالاً دوج کوین اولین عرضی خواهد بود که به ماه خواهد رفت.

 

[irp posts=”24738″ name=”آیا ایلان ماسک، ارز مارس کوین را می‌سازد؟”]

 

بازهم توییت های ایلان ماسک!

این موضوع شاید مقداری به شوخی شبیه باشد اما ایلان ماسک بارها در توییتر بیان کرده است که دوج کوین اولین عرضی خواهد بود که پا جای پای نیل آرمسترانگ خواهد گذاشت! مدیرعامل اسپیس ایکس که در ماه‌های گذشته به‌تنهایی توانسته است قیمت دوج کوین را بارها بالا و پایین کند، می‌تواند این امر را به نتیجه برساند و اولین پولی که وارد ماه می‌شود را تبدیل به یک ارز مجازی کند. ایلان ماسک به‌نوعی توانسته است مهم‌ترین عامل رشد 60 درصدی دوج کوین در ماه اخیر باشد و توجه همیشگی او به این ارز، می‌تواند این رؤیا را برای دوج کوین از همیشه واقعی‌تر کند.

نکته‌ی مهم درباره این موضوع آن است که تاکنون فقط 12 نفر روی ماه پا گذاشته‌اند و هرکدام اقدامات مختلفی انجام داده‌اند. دریکی از جالب‌ترین کارها، نیل آرمسترانگ و باز آلدرین یک دیسک سیلیکونی را روی ماه جا گذاشتند که از طرف رهبران جهان، پیام‌هایی روی آن ثبت‌شده بود.

[irp posts=”24709″ name=”ایلان ماسک باعث سقوط دوج کوین شد!”]

 

اسپیس ایکس را بیشتر بشناسیم

 

این شرکت هوافضا در جدیدترین تلاش خود، اقدام به فرستادن استارشیپ SN10 به فضا کرد که محل انجام این کار نیز تگزاس آمریکا بود. در سومین تست پرواز این فضاپیما، در بخشی از بدنه‌ی آن آتش دیده شد و نهایتاً پس از چند دقیقه منفجر شد! البته روند و مسیر خوبی پیش روی اسپیس ایکس قرار دارد و آن‌ها به‌زودی می‌توانند ارسال‌های موفقی داشته باشند. استارشیپ به دو منظور ساخته می‌شود.

این فضاپیما هم برای برنامه فضایی ناسا خواهد بود که در این برنامه تا سال 2024 می‌خواهند فرستادن افراد به ماه را میسر کنند و هم به‌عنوان یک فضاپیمای مسافربر برای افراد ثروتمند عمل خواهد کرد که توان پرداخت هزینه‌ی آن را داشته باشند. طبق اخبار منتشرشده، یک میلیاردر ژاپنی 9 صندلی این فضاپیما را برای سال 2023 رزرو کرده است.

باید دید آیا ایلان ماسک با روش دیگری به‌جز منتشر کردن توییت ها، می‌تواند بر روی دوج کوین و دنیای ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد یا خیر! شنیده‌های زیادی درباره علاقه ایلان ماسک برای خرید دوج کوین به گوش رسیده است و بردن این ارز به ماه می‌تواند یکی از برنامه‌های طولانی‌مدت ماسک برای بهبود قیمت دوج کوین و پیشرفت این رمز ارز باشد.

اخبار دنیای ارزهای دیجیتال را از وب‌سایت ما به‌صورت روزانه پیگیری کنید تا از تازه‌های این بازار مطلع شوید، همچنین میداس سرمایه مقاله را تهیه کرده با عنوان ریسک سرمایه گذاری دوج کوین که قطعا اطلاعات مفیدی برای شما خواهد داشت.

 

[irp posts=”25160″ name=”نگرانی ایلان ماسک درباره کلاه‌برداران!”]

 

منبع:https://coinsara.com/doge-literally-to-the-moon-elon-musk-teases-lunar-starshiptest/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.