رشد 7000 درصدی داج کوین و ورود بیت کوین به سینمای ایران

رشد 7000 درصدی داج کوین و ورود بیت کوین به سینمای ایران

حتماً مطلع هستید که اخیراً قیمت بیت کوین، از 60 هزار دلار نیز عبور کرده و باعث شوکه شدن فعالان حوزه ارزهای دیجیتالی شده است؛ اما جالب است بدانید طبق نظرسنجی که بانک آمریکا اخیراً از سرمایه‌گذاران برتر آمریکایی به عمل‌آورده است، این قیمت تنها یک حباب است. 74 درصد این شرکت‌کنندگان معتقد هستند که این پایان رشد بیت کوین بوده و این ارز دیجیتالی محبوب، در پایان دوره صعودی خود قرار دارد.
ارز دیجیتالی داج کوین در یک سال گذشته رشد 7000 درصدی داشته است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

دراین‌بین بیایید نگاهی به تازه‌ترین اخبار داج ‌کوین که اغلب سرمایه‌گذاران آن را جدی نگرفتند، بیندازیم. حتماً شما هم‌زمانی که داج کوین وارد بازار ارزهای دیجیتالی شد، شنیده بودید که سرمایه‌گذاری بر روی این ارز، تنها هدر دادن پولتان است. خب جالب است بدانید که این ارز دیجیتالی در طول یک سال گذشته رشد 7000 درصدی را تجربه کرده است. قابل‌توجه است که افراد مشهوری چون ایلان ماسک و اسنوپ داگ نیز از داج کوین حمایت کرده و نقش مهمی در رشد بی‌سابقه آن داشته‌اند.

ارز دیجیتالی بایننس کوین نیز در این بازار پررقابت ساکن نمانده و توانسته تنها در یک ماه گذشته، رشد 120 درصدی داشته باشد. این ارز که درواقع به صرافی معتبر بایننس پیوند خورده است، ازنظر برخی از سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتالی، راهی است که سود بیشتری را نسبت به خرید ارز دیجیتالی بیت کوین، برای آن‌ها در پی خواهد داشت. تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتالی معتقدند که دلیل رشد چشم‌انداز بایننس کوین، اقدامات اخیر صرافی بایننس، مانند راه‌اندازی یک شبکه بلاک چین در جهت رقابت با ارز دیجیتالی اتریوم، به‌منظور کسب سهم از بازار دیفای، بوده است. (اگر نمیدانید دیفای چیست؟ این مقاله را بخوانید)

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

 

در روز گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، تغییری در ریاست خود داشته و مجلس سنای آمریکا، گری گنسلر که از طرفداران بلاک چین است را، به‌عنوان رئیس جدید کمیسیون بورس آمریکا انتخاب کردند. باروی کار آمدن گنسلر، احتمال می‌رود که رویکردهای سخت‌گیرانه کمیسیون بورس آمریکا، در رابطه با ارزهای دیجیتالی کاهش یابد. همچنین لازم به ذکر است که وی در ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد قوانین شفاف‌تری را در مورد ارزهای دیجیتال وضع کند.

منبع:https://arzdigital.com/siahbaz-is-first-persian-movie-referring-bitcoin/

 

[irp posts=”29222″ name=”میکرو استراتژی و خرید بیت کوین بیشتر!”]

 

اگر میخواهید خرید و فروش بیت کوین و درباره بافر در فارکس بیشتر بدانید ولی با آن آشنایی ندارید این مقاله به شما کمک خواهد کرد 🙂

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.