رابین هود، هک شد!

رابین هود، هک شد!

به گزارش روابط عمومی شرکت رابین هود، پلتفرم این شرکت روز گذشته مورد حمله سایبری هکرها قرار گرفت و به علت داشتن یک مشکل امنیتی اطلاعات نه چندان مهم حدود 300 کاربر به سرقت رفته است.

شرکت رابین هود در این اطلاعیه اعلام کرده است که با بررسی های انجام شده مشخص شد که اطلاعات حساب بانکی و سایر حساب های مالی و … دست نخورده باقی مانده اند و به جز 10 مورد، اطلاعات دزدیده شده در حد ایمیل و اطلاعات کلی است.

 

[irp posts=”48825″ name=”فروش نهنگ ها و حمایت خریداران از سطح 60 هزار دلار در بیت کوین”]

با وجود اطمینان شرکت رابین هود از تحت کنترل بودن شرایط و عدم نیاز به اقدام خاصی از سمت کاربران این پلتفرم، طی چند ساعت گذشته هکر ها با اعلام دسترسی داشتن به اطلاعات 7 میلیون کاربر، عملا پلتفرم رابین هود را در معرض ورشکستگی قرار دادند.

 

[irp posts=”48766″ name=”شیبا در راه آمازون!”]

هکرها اعلام کرده اند که اطلاعات کامل ( بجز اطلاعات حساب مالی ) 5 میلیون کاربر و نام و نشانی 2 میلیون کاربر این پلتفرم را در اختیار دارند و در صورتی که رابین هود نخواهد پول مورد نظر آن ها را پرداخت کند، تمامی این اطلاعات منتشر می شود. این اتفاق می تواند هم از نظر قانونی و هم از نظر تجاری- اقتصادی برای رابین هود گران تمام شود.

 

[irp posts=”48781″ name=”گام بلند آمریکا برای تسخیر دنیای ارزهای دیجیتال”]

حال باید دید که یکی از بهترین و محبوب ترین پلتفرم های ارزهای دیجیتال چگونه می تواند از این دام فرار کند. به هر حال این مسئله به خوبی نشان می دهد که هکرها هر لحظه در بازار ارزهای دیجیتال منتظر همچنین شکارهای جذابی هستند. اما غیر متمرکز بودن بازار عملا دست آن ها را از اصل بازار ارزهای دیجیتال کوتاه کرده است. حال باید دید که واکنش بازار به این اخبار نه چندان مثبت چه خواهد بود؟

منبع:
https://cryptobriefing.com/robinhood-security-breach-affected-7-million-users/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.