دوپنجم جوانان استرالیای، رمزارزها را به دارایی‌های واقعی ترجیح می‌دهند

دوپنجم جوانان استرالیای، رمزارزها را به دارایی‌های واقعی ترجیح می‌دهند

تحقیقات نشان داده است که یک‌پنجم مردم استرالیا باور دارند که رمزارزها کلید سپرده‌گذاری هستند و به همین دلیل اعتماد به روش‌های سپرده‌گذاری مرسوم در حال کاهش است. نظرسنجی که توسط صرافی رمز ارزی Kraken به‌عمل‌آمده است، نشان می‌دهد که تعداد جوانان استرالیایی که نسبت به روش‌های سپرده‌گذاری مرسوم دلسرد شده‌اند، در حال افزایش است. تقریباً یک‌چهارم افرادی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، نگران این موضوع بوده‌اند که ارزش پول مرسوم در سپرده‌گذاری در حال کاهش است.

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

طبق یافته‌های این تحقیقات 22 درصد استرالیایی‌هایی که در این نظرسنجی شرکت‌ کرده‌اند، معتقدند که سرمایه‌گذاری در رمزارزها راه بسیار ساده‌‌تری برای ذخیره کردن پول است، درحالی‌که در مورد سپرده‌گذاری پول در یک حساب بانکی و یا سایر روش‌های مرسوم سپرده‌گذاری این‌طور نیست. تقریباً 40 درصد جوانان، پاسخ‌دهندگانی که بین سال‌های 1980 تا 1990 به دنیا آمده‌اند، اعلام کرده‌اند که دارایی‌های دیجیتالی، جایگزینی برای خرید یک ملک هستند.

به‌علاوه، 31 درصد شرکت‌کنندگان نسل X، افرادی که بین سال‌های 1960 تا 1980 به دنیا آمده‌اند، بر این باورند که دارایی‌های دیجیتالی راه بهتری نسبت به املاک واقعی برای سرمایه‌گذاری هستند، درحالی‌که تنها 24 درصد شرکت‌کنندگان نسل Z، افرادی که بین سال‌های 1990 تا 2010 به دنیا آمده‌اند، چنین چیزی را تائید کرده‌اند.

[irp posts=”24738″ name=”آیا ایلان ماسک، ارز مارس کوین را می‌سازد؟”]

جوانان استرالیایی رمزارزها را به دارایی‌های واقعی ترجیح می‌دهند.تقریباً نیمی از شرکت‌کنندگان بیبی بومر، کسانی که بین سال‌های 1940 و 1960 به دنیا آمده‌اند، به دلیل ریسک‌های احتمالی این حوزه، در رمزارزها سرمایه‌گذاری نکرده‌اند. یک‌پنجم شرکت‌کنندگان این نظرسنجی یا در حال حاضر رمز ارز دارند و یا درگذشته رمز ارز داشته‌اند، درحالی‌که 14 درصد اعلام کرده‌اند که هم‌اکنون آن‌ها یک کیف پول رمز ارزی فعال دارند.

تقریباً 85 درصد پاسخ‌دهندگانی که در حال حاضر رمز ارز دارند، تصمیم دارند تا رمز ارز بیشتری خریداری کنند. مدیرعامل Kraken Australia، Jonathon Miller، بیان کرد که هرچند آن‌ها بعد از ایالات‌متحده آمریکا قرار دارند، اما بازار رمزارزهای استرالیا به‌سرعت در حال رشد است و بیشترین فعالان این حوزه نیز جوانان هستند. وی ذکر کرد:” استرالیایی‌ها همچنان برخورد محافظه‌کارانه‌‌ای در مقابل رمزارزها دارند.

املاک به یک‌چیز طبیعی در فرهنگ ما تبدیل‌شده‌اند و در لیست انتخابی بیشتر سرمایه‌گذاران قرار دارند، اما بااین‌وجود، ازآنجایی‌که تهیه آن‌ها دشوار است، شاهد این هستیم که بیشتر جوانان به دنبال راه‌های دیگری برای رشد ثروت خود هستند.” او اضافه کرد که این جوانان هستند که در حال تغییر این رویه می‌باشند و باید انتظار داشت که ایده سرمایه‌گذاری در رمزارزها گسترش یابد.

[irp posts=”40113″ name=”آیا رکود بزرگ قیمت‌ها، سایه‌اش را از روی رمزارزها برخواهد داشت؟”]

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/two-fifths-of-aussie-millennials-think-crypto-investments-beat-real-estate

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.