دومین خبر نا امید کننده برای شیبا

دومین خبر نا امید کننده برای شیبا

بر اساس گزارش جامعه ارزهای دیجیتال، مشخص شده است که حدود 72 درصد کل ارز دیجیتال شیبا در اختیار ده کیف پول است. این در حالی است که بیش از 51 درصد ارز شیبا در اختیار تنها یک کیف پول قرار دارد. یعنی چیزی حدود 410 تریلیون ارز شیبا تنها در یک کیف پول قرار دارد.

 

[irp posts=”49332″ name=”شیبا، پشت درب رابین هود”]

 

به نظر می رسد ما در شیبا با مفهومی به نام فرا نهنگ رو به رو هستیم. در اختیار داشتن بیش از نیمی از یک ارز بدین معنی است که عملا آن کیف پول می تواند کل بازار شیبا را کنترل کند و به آن جهت بدهد و این چیزی نیست که سرمایه گذاران یا تریدرها آن را دوست داشته باشند. در واقع در این موقعیت همه چیز وابسته به آن یک کیف پول است. در این موقعیت عملا تمامی تحلیل ها وابسته به حرکت یک نفر خواهد بود.

 

[irp posts=”49220″ name=”رابین هود، هک شد!”]

 

این در حالی است که به جز این ابر نهنگ، 9 نهنگ دیگر در این ارز وجود دارد و عملا این مسئله باعث می شود که حضور در این بازار پر ریسک تر از سایر ارزها باشد. اما مسئله ای که وجود دارد این است که برخی از تریدرهای حرفه ای از این موقعیت ها و جنگ میان نهنگ ها استفاده می کنند و می توانند به سودهای خوبی برسند.

 

[irp posts=”48825″ name=”فروش نهنگ ها و حمایت خریداران از سطح 60 هزار دلار در بیت کوین”]

 

نکته مهم دیگر این است که این خبر در هفته گذشته، دومین خبر نه چندان مثبت برای شیبا بود. در روز گذشته مدیر اجرایی پلتفرم رابین هود اعلام کرد که هیچ عجله ای برای اعلام شیبا در رابین هود نداریم. به عقیده این مدیر ارشد، رشد دفعتی و کوتاه مدت نمی تواند ملاک خوبی برای انتخاب شیبا به عنوان یک ارز قابل اعتماد باشد.
حال باید منتظر ماند و دید که تریدرها با شنیدن این اخبار چه واکنشی نشان می دهند. به نظر می رسد که شیبا بعد از این اخبار درگیر یک اصلاح قیمتی شود.

منبع:
https://u.today/heres-who-is-actually-holding-51-of-shib-supply

در ادامه مقاله چشم انداز بازار ارز دیجیتال را بخوانید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.