دولت ژاپن، در پی ایمن‌سازی جهانی رمزارزها

دولت ژاپن، در پی ایمن‌سازی جهانی رمزارزها

اخیرا دولت‌های بسیاری در پی قانون‌گذاری و تعیین چهارچوب برای رمزارزها در کشور خودشان بوده‌اند. لکن کشور ژاپن گام فراتر نهاده و قصد دارد تا زیرساخت‌های خود را، به منظور قانون‌گذاری برای رمزارزها در مقیاس جهانی، تقویت کند. قانون‌گذاران ژاپنی نگرانی خود را در باب رشد عظیم بازار رمزارزها اعلام نموده و مخصوصا در مورد آلت‌کوین‌ها، بسیار سخت‌گیر و محتاط هستند. سه تن از مقامات ژاپن اعلام کردند که توکیو قصد دارد تا با قانون‌گذاران مالی جهان همکاری کرده و قوانین سخت‌گیرانه‌تری را برای ارزهای دیجیتالی خصوصی تعیین کنند.

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

آنها در ادامه سخنان خود گفتند که قانون‌گذاران گروه‌های G20 و G7 قصد دارند تا قوانین وسیع‌تری را برای آلت‌کوین‌ها تعیین کنند. یکی از مقامات گفت: «دولت ژاپن نمی‌تواند همه چیز را بدون مراقبت رها کند، آن¬هم در حالی که توسعه ارزهای دیجیتالی روز به روز در حال پیشرفت است.» بنا به گزارشاتی که اخیرا منتشره شده‌، وزارت امور مالی کشور ژاپن در حال افزایش نیروها و کارکنان خود، به منظور دنبال کردن طرح‌های آن‌ها، در زمینه ایمن سازی این صنعت در سراسر جهان می‌باشد. آژانس خدمات مالی این کشور، به‌تازگی واحد جدیدی را ایجاد کرده تا بر قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال، نظارت داشته باشند.

ژاپن در پی ایمن‌سازی رمزارزها، به صورت جهانی می‌باشد.واحد FSA جدید که در تاریخ 8 ژولای به اجرا درآمده، با این هدف ایجاد شده تا بازارهای رمزارزی گسترده‌تری را نظارت کرده و بر روی امور مالی غیرمتمرکز نظارت کند. این واحد که شکلی بلاک‌چین‌محور از امور مالی دارد، هیچ‌گاه بر روی امور مالی متمرکز تکیه نمی‌کند. اخباری که امروزه در صنعت رمزارزها بسیار باب شده‌‌اند، باعث شده‌اند تا توجه قانون‌گذاران جهان به این صنعت افزایش یابد.

[irp posts=”26552″ name=”آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!”]

بسیاری از مراجع قانونی در مقابل آلت‌کوین‌ها حساس‌تر شده‌اند. این نوع ارزها به عنوان جایگزین‌هایی برای ارزهای نقدی، مانند دلار، هستند. در سراسر جهان، بانک‌های مرکزی در تلاش‌اند تا بتوانند ارزهای دیجیتالی بانک مرکزی را ایجاد کنند. در هفته گذشته مدیر بانک مردمی چین، Fan Yifei، در مورد سرعت توسعه ارزهای دیجیتالی بحث کرد و در مورد آن هشدار داد. هشدار وی، در این مورد بود که موقعیت رمزارزهای پایدار، تهدیدی جدی برای امور مالی جهان محسوب می‌شود.

[irp posts=”29442″ name=”ازنظر جفری ساکس بیت کوین هیچ ارزشی ندارد!”]

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/japan-to-reportedly-take-action-to-scrutinize-crypto-globally

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.