دوج کوین و اتریوم مورد توجه ترین ارزها در سال گذشته

دوج کوین و اتریوم مورد توجه ترین ارزها در سال گذشته

بر اساس آمار منتشر شده توسط گوگل، مخاطبان در سال 2021 کلمات دوج کوین و اتریوم را بیش از هر کلمه ای دیگری در گوگل جست و جو کرده اند. این در حالی است که کلمه بیت کوین به عنوان با ارزشمند ترین ارز دیجیتال جهان جایی در این رده بندی ندارد.

 

[irp posts=”50756″ name=”کودتا علیه بیت کوین!”]

 

گوگل به عنوان قویترین و اصلی ترین موتور جست و جوگر اینترنتی در دنیا به عنوان یک مرجع اطلاعاتی نیز محسوب می شود. گوگل بر اساس اطلاعات جست و جو شده توسط کاربران می تواند علایق و خواسته های آن ها را حدس بزند. بسیاری از سیاست مداران و اقتصاددان ها از این اطلاعات در جهت اهداف خودشان استفاده می کنند.

 

[irp posts=”50786″ name=”هند، در نقش مخالف ارزهای دیجیتال”]

گوگل ترنزد به سبک هر سال، بیشترین کلمات جست و جو شده سال 2021 را منتشر کرد که کلمه دوج کوین در رده چهارم و کلمه اتریوم در رده دهم قرار دارد. این موضوع نشان می دهد که این دو ارز دیجیتال در سال 2021 توانسته اند بیشترین توجهات را به سمت خودشان جذب کنند.

 

[irp posts=”50712″ name=”24 ساعت هولناک برای بیت کوین”]

 

نکته جالب توجه این است که در این لیست نامی از بیت کوین به عنوان اصلی ترین و مهمترین ارز دیجیتال بازار دیده نمی شود. این مسئله در کنار کاهش بی سابقه سلطه بیت کوین در بازار این سوال را ایجاد می کند که آیا واقعا دوره سلطنت بیت کوین تمام شده است؟ به نظر می رسد معامله گران شیوه معاملاتی خودشان را تغییر داده اند و به دنبال اتفاقی نو در بازار هستند.

اگر درباره ریسک خرید دوج کوین اطلاعاتی ندارید توصیه میکنم این مقاله را بخوانید.

 

منبع:
https://cointelegraph.com/news/dogecoin-and-ether-rank-in-top-10-news-searches-on-google-in-2021

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.