داج کوین محبوب‌تر می‌شود؛ انتخاب داج کوین به عنوان شیوه پرداختی مسابقات بیسبال

سرمایه کلی چهار ارز پایدار بازار افزایش می‌یابد.

موجودی در گردش چهار رمزارز پایدار بزرگ دنیا، به رکوردهای بالای جدیدی رسیده‌اند. این بدین معنا است که خریداران باید به زودی انتظار یک رشد دیگر را نیز داشته باشند. مجموع سرمایه Tether، USD Coin، Binance USD و Dai تقریبا از اوایل سال، 190 درصد رشد داشته و از 27 میلیارد دلار به 78 میلیارد دلار رسیده است.

 

[irp posts=”35152″ name=”آیا میلیارد معروف، ایلان ماسک، داج کوین را کنترل می‌کند؟”]

 

در گزارشات 3 مه Week On Chain، ارائه‌دهنده تحلیل‌های مربوط به چِین، Glassnode، بیان کرد که Tether به خوبی در جایگاه رهبری توکن‌های پایدار قرار دارد و دو سوم مجموع سرمایه چهار ارز پایدار را تشکیل می‌دهد. مجموع موجودی USDT در پایان هفته گذشته، به میزان 51.78 میلیارد دلار رسیده که از تمام زمان‌های آن بیشتر بوده و رشدی 3 درصدی به میزان 1.48 میلیارد دلار را در هفت روز تجربه کرده است.

موجودی USDC نیز در طول هفته گذشته یک میلیارد دلار رشد داشته است و سرمایه کلی‌اش هم اکنون 14.5 میلیارد دلار است. موجودی در گردش BUSD به رکورد 7.8 میلیارد دلاری در روز 3 مه رسید، در حالی که موجودی DAI 3.9 میلیارد دلار می‌باشد. با رشد این موجودی‌ها، Glassnode ذکر می‌کند که نرخ موجودی ارز پایدار Bitcoin، که از طریق تقسیم کردن موجودی بیت کوین بر موجود ارز ثابت بدست می‌آید، در میزان 13.4 قرار دارد و در حال نزدیک شدن به 9.6 است.

 

[irp posts=”34087″ name=”الن دیجنرز، مجری محبوب آمریکایی، می‌گوید به داج کوین علاقه‌مند است”]

 

اما طرفداران بیسبال هم اکنون می‌توانند از داج کوین برای خریداری بلیط‌هایی جهت تماشای بازی بیسبال لیگ اصلی (MLB) تیم Oakland Athletics در مقابل Toronto Blue Jays استفاده کنند. این تیم که با نام Oakland A’s نیز شناخته می‌شود، بلیط‌های Plaza Infield را به ارزش هر جفت بلیط معادل 100 داج، از 3 تا 6 مه برای فروش می‌گذارد. معمولا قیمت دو بلیط Plaza Infield، مجموعا در حدود 80 دلار می‌شود، اما با استفاده از داج کوین که امروز قیمت آن 0.43 دلار است، طرفداران می‌توانند در صورت استفاده از آن، از یک تخفیف 46 درصدی بهره‌مند شوند.

این تیم پرداخت هزینه را از طریق Bitpay قبول می‌کند و بلیط‌ها را به صورت دیجیتالی از طریق اپلیکیشن MLB Ballpark عرضه خواهد کرد. تیم Oakland Athletics، اولین بار در ماه مارس فعالیت خود را در فضای ارزهای دیجیتالی آغاز کرد و دسترسی کامل به کل فصل مسابقات را، برای جایگاه‌های شش نفره، به ارزش یک BTC یا همان بیت کوین، فروخت. انتخاب داج کوین به عنوان شیوه پرداختی از طرف این تیم، افزایش علاقه به این ارز دیجیتالی را اثبات می‌کند. بنابه اطلاعاتی از CoinGecko، داج کوین سرمایه بازاری به میزان 57 میلیارد دلار دارد.

 

[irp posts=”33511″ name=”توکن‌های غیر مثلی هالیوودی و داج کوین‌های چینی”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/major-league-baseball-sells-pairs-of-tickets-for-100-dogecoin-each

https://cointelegraph.com/news/glassnode-predicts-btc-rally-as-stablecoin-supply-tags-record-highs

 

توصیه میکنم در صورتی که میخواهید در بروکری ثبت نام کنید بروکر HYCM را هم میتوانید در نظر داشته باشید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.