داج کوین در چین، اتریوم و بیت کوین را شکست می‌دهد

شرکت Square برخلاف پیش‌بینی تحلیل‌گران، رشد بسیاری داشته است.

شرکت سرویس‌های مالی آمریکایی، Square Inc، اعلام کرد که درآمد این شرکت در ربع اول سال، انتظارات تحلیل‌گران را بالا برده و تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال را افزایش داده است. ارائه‌دهنده داده‌های مالی جهانی، Refinitiv، پیش‌بینی کرده بود که شرکت Square بابت هر سهام تنها 16 سنت در ربع اول سال 2021 دریافت خواهد کرد، اما این شرکت در کمال تعجب بابت هر سهم 41 سنت درآمد داشته است.

 

[irp posts=”35152″ name=”آیا میلیارد معروف، ایلان ماسک، داج کوین را کنترل می‌کند؟”]

 

این شرکت در کل 5.06 میلیارد دلار درآمد داشته که باعث شد پیش‌بینی Refinitiv مبنی بر درآمد 3.36 میلیارد دلاری آن، کاملا غلط از آب دربیاید. بیت کوین به تنهایی توانست 3.5 میلیارد دلار آن را ایجاد کند که این رشدی 1000 درصدی در 12 ماه قبل است. همچنین سود خالص این شرکت، رشدی 79 درصدی داشته و به میزان 964 میلیون دلار رسیده است.

این شرکت بیش از نیمی از سود خود را مدیون اپلیکیشن پرداختی رمزارزی خود، یعنی Cash App بوده است که 495 میلیون دلار سود خالص را بدنبال داشته و نسبت به ربع اول سال 2020، 171 درصد رشد کرده است. در حالی که سود خالص حاصل از بیت کوین میلیاردی بوده، سایر رمزارزها تنها 2 درصد از سود خالص شرکت را تشکیل می‌دهند. این شرکت بیان کرد: “رشد بیت کوین و سود خالص این شرکت، باعث افزایش قیمت بیت کوین، فعالیت‌های بیت کوینی و رشد تقاضای مشتریان شده است.”

 

[irp posts=”36024″ name=”افزایش میل بانک‌ها به تولید CBDC و طرفداری هواداران ورزش از داج کوین”]

 

اما طبق اخبار بدست آمده از بازار رمزارزها در کشور چین، داج کوین رسما بیت کوین را در چندین بخش عقب رانده است. حجم مبادلات داج کوین در صرافی بزرگ چین، Huobi، از اتریوم و بیت کوین نیز بیشتر شده است. در 6ام ماه مه، بنابه CoinGecko، حجم رمزارز داج کوین، 15 درصد حجم کلی بازار را تشکیل می‌دهد، در حالی که اتریوم و بیت کوین هر یک تنها 8 درصد بازار را تشکیل می‌دهند. جستجوی کلمه داج کوین در WeChat با 2.3 میلیون جستجو، از جستجوی کلمه بیت کوین با 1.7 میلیون جستجو بیشتر بوده است. رمزارز داج کوین در جوامع مختلف چینی بسیار محبوب و مشهور شده است و بیشتر افراد با تفکر پتانسیل ثروت‌سازی بالای داج کوین به سمت آن جذب شده‌اند.

طبق اخبار قبلی، صرافی متمرکز Hotbit در 30ام آوریل قربانی یک حمله هکری شده بود. خبر خوب این است که ظاهرا آسیبی به دارایی‌ها وارد نشده است. اما خبر بد این است که داده‌های کاربران دستکاری شده و منجر به خرابی پایگاه داده‌ها شده بود. تمامی فعالیت‌ها شامل مبادلات، برداشت از حساب و واریز به حساب، متوقف شده بودند، در حالی که این صرافی در تلاش برای برگرداندن شرایط به حالت نرمال بود. اگر نمیدانید دلیل افزايش سرمايه چیست؟ و تاریخچه قیمت لایت کوین را بدانیدحتما این مقاله را بخوانید.

 

[irp posts=”31818″ name=”رشد 7000 درصدی داج کوین و ورود بیت کوین به سینمای ایران”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/shanghai-man-vechain-on-tv-doge-flips-btc-hotbit-hack-blockchain-engineers-make

https://cointelegraph.com/news/square-s-earnings-2-5x-expectations-bitcoin-revenue-up-1000-in-12-months

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.