راهنمای خرید بیت کوین، 2 نکته برای خرید بیت کوین

راهنمای خرید بیت کوین، 2 نکته برای خرید بیت کوین

همه افرادی که برای سرمایه‌گذاری بلند مدت و یا انجام معاملات روزمره خود اقدام به خرید بیت می‌کنند، به راحتی می‌دانند که چطور باید اقدام به خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا خرید بیت کوین بدون احراز هویت کنند. این افراد به دنبال نحوه خرید بیت کوین با وب مانی، خرید بیت کوین بدون ثبت نام، خرید بیت کوین به ریال و … هستند! اگر دوست دارید که چند نکته طلایی در این زمینه یاد بگیرید و بدانید که برای خرید بیت کوین چه باید کرد، می‌توانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

وب مانی چیست؟ هرآنچه که لازم است در مورد وب مانی بدانید!

وب مانی (webmoney)، در واقع یک سیستم پرداخت الکترونیک بسیار سریع است که امکان انجام تراکنش‌های مالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی را به خوبی برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با کمک این سیستم پرداخت الکترونیک قدرتمند، تراکش‌های ایمن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی انجام دهید!(پیشنهاد میکنم، مقاله اصطلاحات فارکس را مطالعه کنید)

در واقع همین مزیت‌های وب مانی باعث شده‌است که در مدت زمان کوتاهی به شدت معروف شود و مورد استفاده اکثر فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال قرار بگیرد.. وب مانی نسبت به سایر پلتفرم‌های موجود در این زمینه، بسیار تکامل یافته تر است و به همین دلیل انعطاف بالاتری دارد. مدنظر داشته باشید که باتوجه به این که وب مانی تحت نظارت قوانین دولت فدرال روسیه است، کاربران ایرانی هیچ گونه محدودیتی را شامل نمی‌شوند و به راحتی می‌توانند از این طریق، فرآیندهای لازم برای تبدیل حساب ریالی خود به دلار را انجام دهند.(مقاله ارز دیجیتال چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ را هم بخوانید)

اگر برای شما سؤال است که نحوه خرید بیت کوین با وب مانی به چه صورت است، توصیه می‌کنیم که حتماً راهنمای زیر را مطالعه کنید. در ادامه با معرفی یک پلتفرم قوی در این زمینه به شما کمک می‌کنیم که اقدام به خرید بیت کوین به ریال کنید و کمترین چالش ممکن را در این زمینه تجربه کنید.(مقاله تبدیل بیت کوین به ریال را هم بخوانید)

راهنمای نحوه خرید بیت کوین با وب مانی

[irp posts=”20348″ name=”بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟ معرفی انواع کیف پول بیت کوین”]

راهنمای خرید بیت کوین با وب مانی به صورت کاملا آسان و کاربردی

اگر می‌خواهید که با کمک وب مانی، پرفکت مانی، پی پال، مانی بوکرز و یا هر روش دیگری اقدام به خرید بیت کوین کنید، باید بدانید که می‌توانید از طریق صرافی‌های مجازی که در این حوزه فعال هستند مانند سایت خوب Localbitcoins استفاده کنید. این سایت که یکی از سایت‌های معتبر و صرافی‌های تجاری فعال در این زمینه می‌باشد، امکان خرید بیت کوین با شرایط مختلف را فراهم کرده‌است.(مقاله کیف پول دیجیتال چیست؟ را هم بخوانید)

این سایت در واقع فروشنده بیت کوین نیست، بلکه پلتفرمی است که امکان خرید بیت کوین به انواع شیوه‌ها را فراهم می‌کند. شما می‌توانید از طریق این سایت و پس از یادگیری نحوه خرید بیت کوین با وب مانی، بیت کوین مورد نیاز خود را خریداری کنید، اما آیا می‌دانستید که در قدم اول باید یک حساب وب مانی داشته باشید؟(در ادامه مقاله ارز نیمایی را هم بخوانید)

جالب است بدانید که خرید و فروش از طریق این سایت برای کاربران ایرانی که با یک یوزر ایرانی دیگه، وارد معامله می‌شود، کاملاً بدون کارمزد اضافی است! البته باید این نکته را هم بیان کرد که دریافت بین کوین و انتقال آن به کیف پول داخلی سایت، مقدار اندکی کارمزد دارد. این مقدار برای ارسال بیت کوین، ۰٫۰۰۰۵ یک بیت کوین و برای دریافت آن ۰٫۰۰۰۱۵ بیت کوین است که باید آن را بپردازید! (پیشنهاد میکنم فیلم تحلیل فاندامنتال بیت کوین را ببینید)

نحوه خرید بیت کوین با وب مانی

[irp posts=”20539″ name=”روش جدید خرید عرضه اولیه ، نحوه خرید عرضه اولیه به روش بوک بیلدینگ”]

پیش نیاز یادگیری نحوه خرید بیت کوین با وب مانی، داشتن یک اکانت است!

اگر هنوز یک حساب وب مانی برای خود ندارید، لازم است که وارد یک سایت واسطه شده و حساب وب مانی خود را ایجاد و شارژ کنید. سپس از طریق صرافی‌های مجاز و معروفی که این فعالیت را انجام می‌دهند، اقدام به خرید بیت کوین کنید. آیا تابحال این کار را انجام داده‌اید؟ چه تجربه ای در این زمینه دارید؟ آیا به نظر شما این شیوه می‌تواند به فرایند خرید شما کمک کند؟

همان‌طور که اشاره کردیم، برای استفاده از وب مانی، کاربران ایرانی هیچ محدودیتی ندارند و شامل تحریم‌ها نمی‌شوند. پس بدون نگرانی همین الان اکانت وب مانی خود را راه اندازی کنید و به راحتی خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را انجام دهید.(پیشنهاد میکنم مقاله مزارع بیت کوین چیست را هم مطالعه نمایید)

نتیجه‌گیری: آیا من هم می‌توانم با کمک این روش اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنم؟

استفاده از وب مانی بسیار راحت است. شما می‌توانید تمامی خرید و فروش‌های ارز دیجیتال خود را به این طریق انجام دهید و پس از استفاده از یک صرافی معتبر به عنوان مثال اقدام به خرید بیت کوین با ریال یا فروش بیت کوین به ریال  کنید. شما با وب مانی، می‌توانید تمامی محدودیت‌های کاربران ایرانی را در دنیای اینترنت از بین ببرید و از خرید آنلاین لذت ببرید.(پیشنهاد میکنم مقاله پشتوانه بیت‌ کوین چیست را هم بخوانید)

آیا تابحال از اکانت وب مانی استفاده کرده‌اید؟ چه تجربه ای در این زمینه دارید؟ شما می‌توانید تمامی سوالات، تجربیات و نظرات خود را راجع به نحوه خرید بیت کوین با وب مانی در بخش مربوطه انتهای این مقاله با ما و دیگر افرادی که علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال هستند به اشتراک بگذارید.

برای خواندن مقاله بایننس چیست اینجا کلیک کنید. و (اگر نمیدانید که در کدام بازار بورس یا ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید این مقاله را بخوانید)

[irp posts=”20680″ name=”پول هوشمند در بورس چیست؟ سه گام ساده تا تشخیص پول هوشمند”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.