حمله دولت‌ها به ارزهای دیجیتالی ادامه دارد!

حمله دولت‌ها به ارزهای دیجیتالی ادامه دارد!

یکی از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه اوهایو، در حال آماده‌سازی قوانینی است که مانع از فرار مالیاتی مردم آمریکا در قبال درآمد‌هایشان از بازار ارزهای دیجیتالی می‌شود. در مصاحبه‌ای با CNBC، سناتور راب پورتمن اعلام کرده که قرار است فیشی را با حمایت هر دو حزب معرفی کند که باعث می‌شود افرادی که از ارزهای دیجیتالی درآمد کسب می‌کنند، مجبور به پرداخت مالیات‌هایشان در قبال آن شوند. وی همچنین افزود که قانون‌گذاران در حال حاضر این فیش را در دسترس ندارند و تنها اطلاعاتی در رابطه با این موضوع در جریان است. او همچنین اعلام کرد که هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات این کشور، با این موضوع کاملاً موافق هستند.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

کرتیس اسپنسر معتقد است دولت‌ها قادر به متوقف کردن بیت کوین هستند.
جالب است بدانید که هم ‌موسس و شریک Electric Capital، کرتیس اسپنسر، اعلام کرد که آینده شبکه بیت کوین، در دستان دولت‌ کشورهای جهان است. در روز سه‌شنبه در پنلی در سایت Collision، اسپنر گفت که قانون‌گذاران کسانی هستند که می‌توانند با تصویب نکردن قوانین محدودکننده در رابطه با بازار ارزهای دیجیتالی برای مردمانشان، به بیت کوین فرصتی برای رشد بدهند. وی همچنین گفت: “آیا ممکن است که بیت کوین توسط دولت‌ها متوقف شود؟ من درواقع فکر می‌کنم که ممکن است. اگر به هزینه حمله به شبکه آن فکر کنید، به این نتیجه می‌رسید که این کاری نیست که آن‌ها از پس آن برنیایند.”

 

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

 

 

اما بیایید نگاهی به برخی اپلیکیشن‌های فعال این حوزه بیندازیم. اپلیکیشن پرداختی Square، زمانی که مبادلات بیت کوین را در بازار سودآور ارزهای دیجیتالی در زمستان سال 2017، وارد پلتفرم موبایلی خود کرد، بسیار خبرساز شد. هم‌اکنون پلتفرم پرداختی رقیب او، Venmo که بخشی از پی‌پال هست، راه رقیب خود را در پیش‌گرفته و مبادلات چهار ارز دیجیتالی بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را وارد پلتفرم موبایلی خود کرده است. به کمک این رویداد که در روز سه‌شنبه آغاز شد و قرار است در چند هفته آینده بسیار گسترش یابد، مثبت 70 میلیون مشتری Venmo قادر به خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتالی، به‌صورت مستقیم از طریق خود این اپ هستند.

Uniswap رشد بزرگی در ارزش مبادلاتی خود تجربه کرده است.
کرتیس اسپنسر معتقد است دولت‌ها قادر به متوقف کردن بیت کوین هستند.

Uniswap رشد بزرگی در ارزش مبادلاتی خود تجربه کرده است.
در میان بحبوحه‌های بازار ارزهای دیجیتالی، صرافی غیرمتمرکز Uniswap، در روز سه‌شنبه گزارش‌هایی را اعلام کرد که نشان می‌دهد حجم مبادلات مالی صورت گرفته توسط آن‌ها، به بیش از 10 میلیارد دلار می‌رسد. هیدن آدامز، مدیرعامل این صرافی، با منتشر کردن جدولی که بیانگر رشد 25.7 درصدی حجم هفتگی است، نقطه عطف این صرافی را نشان داد. اگر Uniswap موفق به حفظ نرخ رشد کنونی خود شود، قادر خواهد بود تا به ارزش مبادلاتی بیش از 500 میلیارد دلار در یک سال نیز برسد.

 

 

[irp posts=”24738″ name=”آیا ایلان ماسک، ارز مارس کوین را می‌سازد؟”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/uniswap-s-weekly-trade-volumes-reach-record-high-of-10b

https://cointelegraph.com/news/paypal-owned-venmo-launches-cryptocurrency-trading

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.