حمایت اسنیکرز از داج کوین و پلتفرم هوشمند ترابلاک برای تازه‌واردان

حمایت اسنیکرز از داج کوین و پلتفرم هوشمند ترابلاک برای تازه‌واردان

حتماً می‌دانید که طی روزهای اخیر، همه‌جا پرشده از اخبار داج کوین و رشد بی‌وقفه و بی‌سابقه آن. حال برند اسنیکرز (Snickers)، یکی از معتبرترین برندهای سازنده شکلات در جهان، در حساب توییتر خود با استفاده از هشتگ #Dogeday از این ارز دیجیتالی محبوب حمایت کرده و نوشت: “حدس بزنید امروز چه روزی است. #Dogeday (روز داج).” البته اسنیکرز تنها برند شکلات‌‌سازی نبود که در حساب شبکه اجتماعی خود از داج کوین حمایت کرد، بلکه میلکی وی (Milky Way) نیز که یکی دیگر از برندهای شکلات‌سازی محبوب دنیاست، از این ارز دیجیتالی و هشتگ آن حمایت کرده و نوشت: “تبریک به #Dogearmy (هواداران داج کوین) برای ترند کردن #Dogeday.”

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

 

در پی شایعاتی که اخیراً مبنی ‌بر محاکمات مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه برخی مؤسسات منتشرشده بود و همچنین نگرانی‌های این وزارتخانه از خطرات احتمالی بیت کوین و ارزهای دیجیتالی، کریستین اسمیت (Kristin Smith)، مدیر اجرایی Bitcoin Association، اعلام کرد که این نگرانی‌ها بی‌مورد بوده و نیازی به این محدودیت‌ها نیست. در همین خصوص، مایکل مورل (Michael Morell)، مدیر اجرایی سابق سازمان سیا، اخیراً متنی را منتشر کرده که نشان می‌دهد اخبار گسترش‌یافته اخیر، در رابطه با کانال‌های جرم در ارزهای دیجیتالی، کاملاً شایعه است. مدرک منتشرشده مایکل مورل، همچنین نشان می‌دهد که سیستم‌های بلاک چین (کاربردهای بلاک چین) به‌اندازه کافی برای مقابله با جرم‌های احتمالی در این زمینه، قدرتمند هستند.

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

ترابلاک (TeraBlock)، یک صرافی ارزهای دیجیتالی انگلیسی، خبر از تکمیل شدن یک سیستم مالی را داد که برای تازه‌واردان به حوزه ارزهای دیجیتال بسیار مناسب است. در اعلامیه‌ای که در روز دوشنبه منتشر شد، ترابلاک گفت که 2.4 میلیون دلار از بودجه سرمایه‌گذاران بزرگی چون AU21 Capital، Blockchain.com، Blocksync Ventures، BTX Capital و غیره را ایمن‌سازی کرده است. پلتفرمی که این صرافی توسعه داده است، تازه‌واردان این حوزه را در نظر داشته و ابزاری را ارائه می‌دهد که برای افرادی که با این فضا هنوز آشنا نیستند، به‌صورت خودکار ارزهای دیجیتالی را خریدوفروش می‌کند.

ترابلاک سیستمی هوشمند برای کار با ارزهای دیجیتالی طراحی کرده است.
اسنیکرز از داج کوین حمایت می‌کند.

ترابلاک سیستمی هوشمند برای کار با ارزهای دیجیتالی طراحی کرده است.
در بین محدودیت برخی کشورها برای ارزهای دیجیتالی، لی بو (Li Bo)، معاون بانک مرکزی چین، اعلام کرد که ارزهای دیجیتالی می‌توانند برای آینده این کشور بسیار مفید باشند و به همین دلیل باید محیط نظارتی مشخصی برای برخورد با آن شکل گیرد. وی در این خصوص گفت: “تعداد زیادی از کشورها ازجمله چین، همچنان در حال مطالعه بر روی این موضوع هستند که چه محیط نظارتی برای چنین ابزارهای سرمایه‌گذاری باید وجود داشته باشد.” او همچنین گفته بود که ارزهای دیجیتالی قرار بود به‌جای ارزها مورداستفاده قرار گیرند و از آن‌ها به‌عنوان ابزارهای سرمایه‌گذاری استفاده شود.
(اگر علاقه مند هستید بدانید ارز الکترونیوم چیست حتما این مقاله را بخوانید)

 

[irp posts=”31869″ name=”اوج‌گیری بی‌سابقه بیت کوین و مفاد جدید صنعت و معدن برای ماینرها”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/terablock-exchange-raises-2-4m-to-develop-crypto-newbie-friendly-interface

 

https://cointelegraph.com/news/blockchain-association-executive-debunks-rumored-crypto-crackdown-by-treasury

 

https://cointelegraph.com/news/not-going-anywhere-for-a-while-grab-a-dogecoin-says-snickers-candy

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.