جو بایدن، حریف جدید بیت کوین؟!

جو بایدن، حریف جدید بیت کوین؟!

در ماه‌های اخیر و با بالا گرفتن تب‌وتاب ارزهای دیجیتال در دنیا، افراد مشهور زیادی در رابطه با این حوزه صحبت کرده‌اند و اظهار نظرات آن‌ها گاها توانسته تغییراتی را هم در بازار ایجاد کند. ازجمله افرادی که نظرات و صحبت‌های آن‌ها می‌تواند حتی سرنوشت یک ارز را عوض کند، اشخاص مهم و دانه‌درشت سیاسی کشورها هستند. دبیر مطبوعات کاخ سفید در روز گذشته و در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، از موضع Janet Yellen حمایت می‌کند و با او هم‌نظر است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

یلن قبلاً در رابطه با رمز ارزها صحبت کرده بود و خطاب به قانون‌گذاران، خواستار وضع قوانین نظارتی برای ارزهای دیجیتال شد. وی در ماه ژانویه گفته بود:
فکر می‌کنم که باید راه‌هایی که با استفاده از آن‌ها می‌توان استفاده از آن‌ها را محدود کرد، بررسی کنیم و مطمئن شویم که از طریق این کانال‌ها پول‌شویی انجام نمی‌گیرد.
وی در ماه فوریه نیز بازهم در رابطه با این حوزه صحبت کرده بود و با موردانتقاد قرار دادن آلودگی‌های زیست‌محیطی بیت کوین، آن را یک ارز ناکارآمد دانست. در سال گذشته‌ی میلادی نیز یک‌بار اکانت توییتر جو بایدند هک شد و از آن برای تبلیغات ارزهای دیجیتال و جذب این ارزها برای کلاه‌برداری استفاده‌شده بود. جو بایدند بعدها اعلام کرد که هیچ بیت کوینی در اختیار ندارد و این‌گونه به شایعات پایان داد.

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

 

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، چالش‌های زیادی میان قوای سیاسی آمریکا و ارزهای دیجیتال وجود دارد. بسیاری معتقد هستند که بیت کوین در حال تضعیف دلار است و همچنین از طرفی دیگر، برخی نیز معتقد هستند که غیرقابل‌پیگیری بودن کریپتو کارنسی باعث می‌شود اقدامات و جابه‌جایی‌های غیرقانونی انجام شود و به همین دلیل مخالف سرسخت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هستند. مقامات سیاسی و قضایی آمریکا تلاش زیادی برای محدود کردن و نظارت کامل بر این حوزه کرده‌اند و همچنان این کش‌وقوس ادامه دارد. باید دید درنهایت سرنوشت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در آمریکا چه خواهد شد و چه عاقبتی در انتظار این دعوای بزرگ نشسته است؟!

 

شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید اخبار و قیمت بیت کوین و دیگر رمز ارزها را به‌طور روزانه از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا همواره از تازه‌های این حوزه مطلع شوید و تصمیم درست و به‌موقع برای سرمایه‌هایتان بگیرید.اگر علاقه مند هستید که آموزش صفر تا صد بایننس را ببینید در این مقاله توضیحات کامل گفته شده که توصیه میکنم حتما آن را بخوانید.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

منبع: https://arzdigital.com/oe-biden-supports-janet-yellens-anti-crypto-stance/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.