جدیدترین واکنش دولت ها به ارزهای دیجیتال

جدیدترین واکنش دولت ها به ارزهای دیجیتال

شاید سال 2021 را شروع حرکت جدی دولت ها به سمت ارزهای دیجیتال بتوانیم بدانیم. تا سال گذشته به صورت جسته و گریخته برخی از کشورها اظهاراتی در مورد ارز دیجیتال می کردند، اما در سال 2021 این حرف ها رنگ و بوی عملی تری به خود گرفت. کشورهایی مانند کره جنوبی، ایالت هایی از آمریکا یا کشورهای آمریکای جنوبی عملا در حال گسترش فعالیت های مربوط به ارز دیجیتال هستند. به نظر می رسد دولت ها در نهایت توانستند با ارزهای دیجیتال کنار بیایند و آن را به عنوان یک ارز جدید و جهانی قبول کنند.

 

[irp posts=”46939″ name=”این بار MonoX، سرمایه 5 میلیون دلاری جذب کرد!”]

 

به گزارش cryptoslate، دولت کره جنوبی برای فعالیت های مربوط به ارز دیجیتال مالیات تعیین کرده است و این قانون از سال 2022 اجرایی خواهد شد. همچنین بر اساس گزارش bitcoin.com در سال جاری 28 صرافی در کره جنوبی خودشان را بر اساس قوانین دولت کره مطابقت داده اند. این گزارش ها نشان می دهد که رابطه بین دولت و ارزهای دیجیتال به شکل قانونی در کره جنوبی در حال شکل گرفتن است. وقتی یک رابطه به صورت قانونی شکل می گیرد احتمالا پایدار ماندن آن نیز بسیار است.
همچنین کریپتوهد در آخرین گزارش خود کالیفرنیا را آماده ترین ایالت آمریکا برای ارزهای دیجیتال دانسته است. کرپیتوهد بر اساس میزان استفاده و علاقه عموم مردم، تعداد خودپردازها و همچنین تعداد فروشگاه هایی که از ارز دیجیتال استفاده می کنند به این نتیجه رسیده است که کالیفرنیا احتمالا اولین ایالت آمریکا خواهد بود که به صورت رسمی بیت کوین را به عنوان یک ارز قبول کند.

 

[irp posts=”46828″ name=”پای کتی پری هم به ارز دیجیتال باز شد!”]

 

در گزارش دیگری از bitcoin.com، دولت لائوس اقدام به دادن مجوزهای رسمی برای استخراج بیت کوین کرده است. در واقع دولت لائوس با توجه به کم شدن آمار گردشگری در سال های کرونایی و برای جبران کسری درآمد، دست به دامن ارزهای دیجیتال شده است. همچنین با توجه به این که این کشور سرشار از منابع برق آبی ارزان است که عملا استخراج بیت کوین را سودمندتر می کند.

Coin ATM Radar طی یک گزارش در روز گذشته السالوادور را به عنوان سومین کشور دارای بیشترین تعداد خودپرداز بیت کوین معرفی کرده است. این در حالی است که تا ماه گذشته این کشور تنها 4 دستگاه خودپرداز بیت کوین داشته و در رتبه 43 قرار گرفته بود. السالوادور با طی یک ماه با نصب بیش از 205 دستگاه توانست بعد از آمریکا و کانادا در رتبه سوم جهان بایستد.
این گزارشات نشان می دهد که دولت ها بالاخره آن تصمیم جدی برای تغییر را گرفته اند و احتمالا طی این دهه نظام پولی و بانکی جهانی به طور کامل تغییر کند. باید منتظر ماند و دید.

 

[irp posts=”46630″ name=”یک مقام دولتی اروگوئه: اگر بخواهید می توانید با ارز دیجیتال خانه بخرید!”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/el-salvador-ranks-third-in-global-bitcoin-atm-installations-data-finds

https://cointelegraph.com/news/el-salvador-ranks-third-in-global-bitcoin-atm-installations-data-finds

https://cointelegraph.com/news/california-named-most-crypto-ready-us-state

https://cryptoslate.com/korean-finance-minister-vows-crypto-taxes-starting-2022/

https://news.bitcoin.com/korean-government-28-crypto-exchanges-met-regulatory-requirements-continue-operations/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.