توکن های غیرمثلی، در این ماه رکورد 900 میلیون دلاری زدند

توکن های غیرمثلی، در این ماه رکورد 900 میلیون دلاری زدند

ماه آگوست بنظر می رسد که به ماه رکورد زنی توکن های غیرمثلی تبدیل شده است. فروش توکن های غیرمثلی در 30 روز گذشته، به حدود 900 میلیون تومان رسیده است. طبق داده های منتشر شده توسط پورتال ردگیری Nonfungible، 896 میلیون دلار در طول 30 روز گذشته، در زمینه توکن های غیرمثلی خرج شده است. احتمال می رود که این رقم تا پایان ماه به 900 میلیون دلار هم برسد و یک رکورد جدید و فوق العاده برای توکن های غیرمثلی به ثبت برسد.

 

[irp posts=”45165″ name=”ماینر افغانی پس از ترک کشور، در ترکیه دستگیر شد”]

 

این عدد، تقریبا سه برابر بهترین رکورد فروش ماه پیش توکن های غیرمثلی می باشد که 255 میلیون دلار بوده است. بیشترین بخش این حجم فروش، متعلق به CryptoPunks و Axie Infinity می باشد. طبق گزارشات Cryptoslam، رکورد فروش این توکن ها در CryptoPunk به 397 میلیون دلار رسیده است. میانگین قیمت فروش Pixelated Punks، 214000 دلار می باشد. یکی از گران ترین توکن های غیرمثلی که تا به کنون به فروش رسیده است، توکن شماره 7523 می باشد که یک پانک فضایی نادر است که نقابی به صورت گذاشته و قیمت آن در مزایده Sotheby در ماه ژوئن، 11.5 میلیون دلار برآورد شده بود.

 

[irp posts=”45111″ name=”کاربران کوین بیس، عصبانی از خالی شدن حساب هایشان و بی مسئولیتی شرکت”]

در اوایل این هفته، غول صنعت کارت های اعتباری، Visa، اعلام کرد که CryptoPunk خود را به قیمت 49.5 اتریوم خریده که معادل 150000 دلار می باشد. رئیس Vita Cuy Sheffield در اینباره گفت:” با خرید CryptoPunk، ما اولین گاممان را برداشته ایم. این تنها شروع کار ما در این زمینه می باشد.” رسانه صنعتی چین، Wu Blockchain اعلام کرد که سرمایه گذاران چینی CryptoPunk ها را مانند کیک داغ خریداری می کنند.

 

[irp posts=”45008″ name=”گوگل، 8 برنامه رمزارزی کلاه برداری را حذف کرد”]

 

Cai Wensheng، موسس شرکت تولید نرم افزارهای تلفن های هوشمند Meitu، کریپتوپانک 8236 را به قیمت 125 اتریوم، به ارزش 387000 دلار، خریداری کرده است. Meitu یکی از اولین شرکت های چینی بود که در زمینه رمزارزها رشد کرد. این شرکت اوایل امسال، 100 میلیون دلار بیت کوین و اتریوم خریداری کرده است. (اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در مورد کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال هستید این مقاله را حتما بخوانید.)

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/record-900-million-month-for-nft-sales-as-cryptopunks-go-stratospheric

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.