توکن غیر مثلی به عنوان جایزه یک مسابقه معتبر بین المللی

توکن غیر مثلی به عنوان جایزه یک مسابقه معتبر بین المللی

بر اساس گزارش های رسیده برگزار کنندگان مسابقات شطرنج بین المللی ملتواتر اعلام کرده اند که می خواهند به عنوان هدیه و جایزه از توکن های غیر مثلی جدیدی استفاده کنند. در واقع برگزارکنندگان این مسابقه قصد دارند که یک توکن غیر مثلی به عنوان جایزه منتشر کنند و آن را به حراج بگذارند. از این رو به نظر می رسد این جایزه بتواند جذابیت های خاصی برای شطرنج بازها داشته باشد.

 

[irp posts=”48039″ name=”برنامه های غیر متمرکز در بین پر سودترین های یک سال گذشته”]

 

از طرف دیگر برگزار کنندگان این دسته از مسابقات قصد دارند توکن هایی را نیز طراحی و تولید کنند که حاوی اطلاعات، تصاویر و سایر موارد مربوط به این مسابقات است. به گزارش cointelegraph، این توکن ها یا همان NFT ها قرار است به عنوان نماد الکترونیکی و تجاری از این مسابقه تبدیل شوند. همچنین مسئولین این مسابقات قصد دارند کلکسیونی از انواع NFT ها در طی سال های مختلف ایجاد کنند. بدین ترتیب برنده جایزه ده سال قبل هنوز می تواند از NFT هدیه خود سودآوری داشته باشد و همیشه از آن لذت ببرد. این موضوع می تواند جذابیت های این مسابقه و سایر انواع مسابقات را بیشتر کند.

 

[irp posts=”48034″ name=”رنرنبیت هم تعطیل می شود!”]

 

از طرف دیگر استفاده از NFT ها در این چنین مسابقه ای می تواند شتاب خوبی به بازار این توکن ها غیر مثلی بزند. از این رو پیش بینی می شود اگر این طرح و برنامه به خوبی اجرا شود عملا شاهد ورود سرمایه گذاران بیشتر به بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. به هر حال اگر قرار باشد 10شطرنج باز برتر دنیا از NFT ها استفاده کنند، خود به خود جذابیت بازار ارزهای دیجیتال بیشتر می شود.

 

[irp posts=”47987″ name=”ایلان ماسک: دست نگه دارید!”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/nft-for-the-win-grandmaster-magnus-carlsen-chases-a-nonfungible-trophyhttps://cointelegraph.com/news/nft-for-the-win-grandmaster-magnus-carlsen-chases-a-nonfungible-trophy

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.