توکن غیر مثلی اسکوئید گیم و رشد 45 هزار درصدی آن!

اخبار میداس سرمایه-توکن غیر مثلی اسکوئید گیم و رشد 45 هزار درصدی آن!

فیلم اسکوئید گیم این روزها توانسته توجه بسیاری از کاربران جهان را به خود اختصاص دهد و تبدیل به یکی از بیننده ترین سریال های جهان شود. البته این افتخاری است که هر از گاهی نصیب یک سریال یا فیلم می شود و چیز چندان عجیبی نیست. به طور مثال تا چند سال گذشته این افتخار در اختیار سریال بازی تاج و تخت قرار داشت. اما فرقی که امروز اسکوئید گیم با سایر سریال ها و فیلم های مشهور دیگر دارد این است که در این بین این برای این سریال از توکن غیر مثلی (NFT) استفاده شده است.

 

[irp posts=”38753″ name=”3 تفاوت کوین و توکن که حتماً باید بدانید!”]

 

توکن اسکوئید گیم توانست طی روزها گذشته به سود بالغ بر 45 هزار درصد برسد! نکته مهم این است که همیشه درصدی از این سود نصیب صاحب اصلی اثر هنری مانند اسکوئید گیم می شد. به عبارت ساده تر از این خرید و فروش ها و این افزایش قیمت ها همیشه درصدی هم به صورت خودکار برای صاحب اصلی اثر واریز می شود.

 

[irp posts=”48642″ name=”AMC، غول سینمایی دنیا پذیرش شیبا را بررسی می کند!”]

 

نکته مهم دیگر کاربرد توکن های غیر مثلی در اینجاست. این توکن ها و به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال و بلاکچین بر اساس مفهوم کاربرد ساخته شده است. زمانی که یک توکن یا کوین بتواند کارایی خوبی داشته باشد، عملا تعداد متقاضیان آن بیشتر می شود و این افزایش متقاضی مستقیما با افزایش قیمت آن ارتباط خواهد داشت.

 

[irp posts=”48629″ name=”قانون متفاوت هند در مورد ارزهای دیجیتال”]

 

به عبارت ساده تر پشت توکن هایی مانند اسکوئید و کوین هایی مانند بیت کوین و … عملا هیچ پشتوانه خاصی به جز کاربرد قرار ندارد. افزایش 45 هزار درصدی قیمت یک توکن مربوط به یک فیلم نشان می دهد که اینفیلم تا چه اندازه محبوب و مشهور شده است و از نظر هنری تا چه اندازه برای افراد اهمیت دارد. این داستانی است که می توان آن را در سایر توکن ها و کوین ها نیز مشاهده کرد.

منبع:
https://cointelegraph.com/news/users-not-able-to-sell-squid-game-token-clocking-45-000-gains

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.